سید عبدالحمید احمدی:

میانگین کم‌تحرکی در کشور ۵۶ درصد است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰۷
میانگین کم‌تحرکی در کشور ۵۶ درصد است
معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار مدیرکل و معاونین و مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در حوزه ورزش همگانی نگاه و رویکرد استان بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش برنا، سید عبدالحمید احمدی در دیدار مدیرکل و معاونین و مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: فدراسیون ها و هیاتهای ورزشی در حوزه همگانی باید ظرفیت سازی و هم افزایی ایجاد کنند.

وی گفت: باید ظرفیت و توان مناسب در ورزش همگانی ایجاد کنیم و این وظیفه فقط یک فدراسیون نیست و باید همه ظرفیت ها را به کار گیریم.
 
او افزود: هیات های روستایی و همگانی استانها باید خیلی متکی به اداره کل نباشند و از سایر ظرفیت ها استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: میانگین کم تحرکی در کشور ما ۵۶ درصد است و این در کرمانشاه ۶۵ درصد است. بنابراین باید به دنبال ایجاد تحرک بیشتر و بهبود این وضعیت باشیم.
 
احمدی با بیان اینکه خوشبختانه کارهای خوبی در استان کرمانشاه برای توسعه ورزش همکانی شروع شده است و امیدواریم این آمار بهتر شود، توضیح داد: توسعه ورزش همگانی باید بعنوان کاری جهادی پیگیری شود و همه فدراسیون ها و هیاتها باید کمیته همگانی فعال داشته باشند تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در برنامه های ورزشی افزایش یابد.
 
سید عبدالحمید احمدی گفت: 26 درصد جمعیت استان کرمانشاه در روستاها هستند و خوشبختانه زیرساختهای ورزشی خوبی هم در استان ایجاد شده است و انتظار داریم هیاتهای ورزشی برای روستاها هم برنامه داشته باشند.
 
وی در پایان گفت: تفاهم نامه های وزارت ورزش و جوانان با صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش بزودی در سطح ملی منعقد خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز