مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال؛

تمرکز بیش‌تر و اشتباه کم‌تر، رمز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۷۰۳۱
تمرکز بیش‌تر و اشتباه کم‌تر، رمز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، با دوئل جذاب چهار مدعی سکوی قهرمانی از فردا آغاز می‌شود و در این مرحله، تمرکز بیش‌تر و اشتباه کم‌تر، رمز موفقیت و صعود به دیدار نهایی است.

به گزارش برنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (جمعه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فولاد سیرجان، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه به عنوان چهار تیم برتر مرحله پلی‌آف، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند. چهار تیم مدعی قهرمانی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که از نظر موازنه قدرت، در شرایط برابری قرار دارند اما در این مرحله، تمرکز بیش‌تر و اشتباه کمتر، شاه‌کلید پیروزی است.

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، فردا با بازی حساس دو تیم فولادی فصل 99 استارت می‌خورد. تیم فولاد مبارکه سپاهان در حالی از فولاد سیرجان میزبانی می‌کند که پیش‌‌تر، این دو تیم در مرحله مقدماتی در هفته‌های یازدهم و بیست‌وهشتم دو دیدار با هم داشتند. شاگردان محمدرضا تندروان در تیم سیرجان با نتایج سه بر صفر و سه بر یک، فاتح هر دو مسابقه شدند. فردا بهترین فرصت برای شاگردان رحمان محمدی‌راد است تا ضمن جبران شکست‌های گذشته، گام اول این مرحله را محکم بردارند. البته اگر سیرجانی‌های با انگیزه، اجازه رقم خوردن این اتفاق را بدهند.

دومین بازی دور رفت، بین دو تیم شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل برگزار می‌شود؛ آن هم در شرایطی که تیم شهرداری ارومیه در دو دیدار رفت و برگشت مرحله مقدماتی (هفته‌های یازدهم و بیست‌وهشتم)، موفق به شکست سه بر صفر لبنیات هراز آمل شده بود تا شاگردان بهروز عطایی حالا انگیزه‌های خاصی برای جبران این نتایج در مرحله نیمه‌نهایی داشته باشند. هر چند که دو تیم برای ثبت اولین پیروزی، کار سختی پیش رو دارند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی، یکشنبه 17 اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و در صورت نیاز، مسابقه سوم روز سه‌شنبه 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

برنامه دو دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

جمعه 15 اسفندماه

ساعت 14: فولاد مبارکه سپاهان – فولاد سیرجان

داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی، ناظر داوری: محسن ترابی و ناظر فنی: مسعود قاری

ساعت 17: شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علیرضا قریب، ناظر داوری: امیر صداقت و ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد

نظر شما
پرونده ویژه