امروز؛

تست انتخابی تیم ملی روئینگ برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۷۱۳۷
تست انتخابی تیم ملی روئینگ برگزار شد
تست انتخابی تیم ملی روئینگ در دو ماده در بخش بانوان و آقایان به منظور انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک برگزار شد.

به گزارش برنا، تیم ملی روئینگ کشورمان اردیبهشت ماه در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کند. به همین منظور فدراسیون قایقرانی در نظر دارد آخرین مرحله اردوی آمادگی را تنها با تمرکز بر نفرات اعزامی برگزار کند.

با همین هدف دریاچه آزادی صبح امروز میزبان ملی‌پوشان روئینگ بود تا آخرین تست انتخابی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برگزار کنند.
نتایج این تست در اختیار کمیته فنی روئینگ قرار می‌گیرد تا این کمیته در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن تصمیم‌گیری کند.
این تست به صورت دو مسافت ۱۰۰۰ متر متوالی به صورت رفت و برگشت انجام شد و نتیجه مسافت ۲ کیلومتر اعلام شد.
در تست امروز ابتدا ۳ پاروزن بانوی سبک‌وزن تست دادند تا ۲ نفر نهایی برای تست دونفره مشخص شوند.
در این تست کیمیا زارعی با زمان ۸:۲۹.۶۶ دقیقه، زینب نوروزی با زمان ۸:۳۳.۵۱ دقیقه و شکیبا وقوفی با زمان ۸:۳۸.۹۱ دقیقه از خط پایان عبور کردند و زارع و نوروزی برای تست دونفره آماده شدند.
در ادامه بهمن نصیری و حمیدرضا رضوانی تست دادند که نصیری با زمان ۷:۳۷.۹۴ دقیقه و رضوانی با زمان ۷:۴۹.۴۸ دقیقه از خط پایان عبور کردند.
در نهایت تست دونفره زینب نوروزی و کیمیا زارعی با زمان ۷:۳۵.۸۳ دقیقه انجام شد.
کمیته فنی روئینگ نتایج این تست را بررسی و نفرات نهایی برای حضور در اردوهای تیم ملی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک را معرفی خواهد کرد.
نظر شما
پرونده ویژه