نکونام:

دوست داشتم کاری را که امسال با فولاد شروع کردم، خوب تمام کنم/ استقلال همیشه استقلال است

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۷۳۹۰
دوست داشتم کاری را که امسال با فولاد شروع کردم، خوب تمام کنم/ استقلال همیشه استقلال است
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره رد پیشنهاد استقلالی‌ها مطالبی را بیان کرد.

به گزارش برنا، جواد نکونام پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌دانیم فردا بازی سخت و سنگینی داریم که باید مثل همه بازی‌ها تلاش کنیم تا موفق باشیم. نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد، این است که تمرکز کافی برای بازی داشته باشیم. استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است و بازیکنان این تیم قابلیت فنی بالایی دارند. یادمان باشد که استقلال همیشه استقلال است. تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند و تیمی که مدعی قهرمانی است کار را برای ما سخت می‌کند. باید بازی را خوب و با تمرکز شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهاد این باشگاه به او برای قبول هدایت آبی‌پوشان، گفت: ابتدا از آقای آذری تشکر می‌کنم، چون ایشان برای تیم، باشگاه فولاد و مردم خوزستان خیلی زحمت می‌کشد. دلگرمی ما مردم خوزستان، هواداران و آقای آذری و مدیریت و هیئت مدیره شرکت فولاد است که واقعاً حمایت خوبی دارند. با توجه به پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم تصمیم گرفتم، اینجا بمانم. دوست داشتم کاری را که با فولاد شروع کردم، امسال خوب تمام کنم تا ببینیم در سال‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ابتدای فصل باشگاه استقلال و چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند، ولی من با قلب و با منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و برای هواداران و مردم خوزستان تلاش کنیم تا فولاد را به موفقیت برسانیم. باز هم می‌گویم کار کردن در فولاد خوزستان باعث خوشحالی من، همکارانم و همه بازیکنان است.

نکونام درباره زمان‌بندی مسابقات لیگ برتر با توجه به مصاف فولاد با العین در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: ما تنها نماینده ایران در پلی‌آف هستیم و این سهمیه برای فوتبال کشور مهم است. اینکه ما بخواهیم بیست و هفتم اسفند و دوازدهم فروردین بازی کنیم و هجدهم نیز در پلی‌آف بازی کنیم کار را سخت می‌کند. با این وضعیت کار برای تیم ما سخت می‌شود و بازی آخر ما نیز پیش از پلی‌آف بیرون از خانه خواهد بود. این شرایط کار را ما سخت می‌کند و خواهش می‌کنیم یک مقدار شرایط تیم ما را درنظر بگیرند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد اشاره کرد: تیم‌ها یارگیری می‌کنند و حتی در نیم‌فصل بازیکنانی را که قرارداد دارند، پول می‌دهند و جذب می‌کنند، ولی هنوز برای ما اتفاق خاصی رخ نداده و پنجره‌مان بسته است و نمی‌توانیم بازیکن بگیرم. امیدوارم در این جنگ نابرابری که مخصوصاً در لیگ قهرمانان داریم سربلند خارج شویم. العین هفت بازیکن خارجی دارد و باز هم دنبال بازیکن خارجی هستند که به جای یکی از بازیکنان مصدوم‌شان جذب کنند. ما در لیگ داخلی هم قطعاً با کمبود بازیکن رو‌به‌رو می‌شویم. در بازی‌های مهمی مثل بازی با تراکتور، استقلال،‌ سپاهان، گل‌گهر و پرسپولیس که حریف‌مان مدعی قهرمانی هستند،‌ کار برای ما سخت می‌شود. تیم‌ها در ابتدای فصل 10 بازیکن گرفتند و در نیم‌فصل نیز تا الان سه بازیکن گرفته‌اند. با این حال به مردم خوزستان و هواداران قول می‌دهیم تلاش کنیم تا کمبود‌ها را جبران کنیم.


 

نظر شما