لیگ دسته یک نوجوانان؛

فینالیست‌ها مشخص شدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۷۶۱۹
فینالیست‌ها مشخص شدند
تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر و مقاومت بسیج به دیدار نهایی لیگ دسته یک نوجوانان سال 99 راه یافتند.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور رده سنی نوجوانان پسر جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از روز شنبه نهم اسفندماه با حضور 13 تیم به میزبانی سالن 9 دی تهران (مقاومت بسیج مقداد) آغاز شده بود، روز جمعه با برگزاری دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر و مقاومت بسیج با شکست حریفان خود به دیدار ‌نهایی لیگ دسته یک نوجوانان سال 99 صعود کردند تا امروز برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر و سروقامتان همدان به مصاف هم رفتند که قائم‌شهری‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند و به دیدار نهایی لیگ دسته یک نوجوانان راه یافتند.

سروقامتان همدان در ست‌های دوم و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 15 و 18 بر 16 مغلوب شد تا در آخرین مسابقه خود برای مقام سومی به میدان برود.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم‌های عقاب ملل اردبیل و مقاومت بسیج به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده تهران سه بر یک حریف خود را شکست داد تا به عنوان دومین تیم به دیدار نهایی راه یابد.

عقاب ملل اردبیل در ست نخست 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 23 مغلوب مقاومت شد تا حریف سروقامتان همدان در دیدار رده‌بندی شود.

مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان سال 99 امروز (شنبه) با دو دیدار پیگیری خواهد شد که تیم‌های سروقامتان همدان و عقاب ملل اردبیل در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف هم می‌روند و تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر و مقاومت بسیج برای کسب مقام قهرمانی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران نیز بر این رقابت‌ها نظارت دارند تا بهترین بازیکنان را به اردوی آماده سازی تیم دعوت کنند.

نظر شما