وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم عزیزی خادم شروع و پایان خوبی را در فدراسیون فوتبال داشته باشد/ تیم ملی فوتسال آبروی کشور است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۷۹۸۲
امیدوارم عزیزی خادم شروع و پایان خوبی را در فدراسیون فوتبال داشته باشد/ تیم ملی فوتسال آبروی کشور است
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم عزیزی خادم شروع و پایان خوبی را در فوتبال داشته باشد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: وقتی فردی به عنوان رئیس یک نهاد و ... انتخاب می شود در واقع خدمتگذار مردم خواهد بود. بنابراین لازم است که همیشه مورد احترام باشد. عزیزی خادم هم بالاخره انتخاب شد و این شخص هیچ وقت دور از فوتبال نبوده است. امیدوارم که شروع و پایان خوبی را در فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد اما یادمان نرود که فوتسال ایران، فوتبال ساحلی و فوتبال و فوتسال بانوان همیشه آبروی ایران بودند، بنابراین انتظار می رود در این دوره نگاه ویژه تری نسبت این بخش ها صورت بگیرد. فوتسال ایران در سال جدید رقابت های جام جهانی را در پیش دارد و باید مورد حمایت باشد تا مانند همیشه بدرخشد.

او با اشاره به مسابقات لیگ توضیح داد: امسال در مجموع سال خیلی شلوغی برای فدراسیون و فوتسال نبود. ابتدا که لیگ فصل 98 را که بخاطر کرونا نیمه تمام مانده بود به اتمام رساند. سپس بعد از چند ماه وقفه استارت مسابقات لیگ زده شد و خوشبختانه بازی های لیگ برتر با حضور تیم های مطرح و صاحب نام آغاز به کار کرد.

شمسایی ادامه داد: از نظر فنی بخواهیم لیگ امسال را ارزیابی کنیم در مجموع لیگ خوبی را تا این مرحله داشتیم. بازیکن های جوان به خوبی توانستند در این دوره با فرصتی که در اختیارشان بود توانایی و پتانسیل خود را نشان بدهند. بازی های جذابی را شاهد بودیم. در حال حاضر هم به مرحله دوم مسابقات رسیدیم که بی شک جذابیت بیشتری نسبت مرحله نخست خواهد داشت.

سرمربی گیتی پسند درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: به اعتقاد من هر 6 تیمی که به مرحله دوم صعود کردند شخصیت قهرمانی دارند. الان تیم گیتی پسند، مس سنگون و کراپ الوند از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به سه تیم دیگر دارند اما سه تیم بعدی هم واقعا در طول فصل ایده آل ظاهر شدند که همین موضوع باعث خواهد شد این مرحله با جذابیت بیشتری همراه باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: تیم گیتی پسند هم وضعیت نرمالی دارد. جا دارد از آقایان جنتی و عراقی زاده بخاطر حمایت های بی دریغی که همیشه از تیم داشتند تشکر کنم. از روز اول تیم را برای قهرمانی بستیم هرچند که رقبای بسیار سرسختی داریم اما خودمان را از این هدف دور نمی بینیم و تا روز آخر تلاش می کنیم تا روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز