با شکست مقاومت بسیج؛

سامسونگ قائم‌شهر قهرمان لیگ دسته یک نوجوانان شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۷۹۹۲
سامسونگ قائم‌شهر قهرمان لیگ دسته یک نوجوانان شد
تیم سامسونگ قائم‌شهر با شکست مقاومت بسیج عنوان قهرمانی لیگ دسته یک نوجوانان سال 99 را از آن خود کرد.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور رده سنی نوجوانان پسر جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از روز شنبه نهم اسفندماه با حضور 13 تیم به میزبانی سالن 9 دی تهران (مقاومت بسیج مقداد) آغاز شده بود، امروز (شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا چهارم به پایان رسید.

تیم‌های سروقامتان همدان و عقاب ملل اردبیل در دیدار رده‌بندی این مسابقات برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند و نماینده همدان با شکست سه بر دو حریف به این مقام دست یافت.

تیم عقاب ملل اردبیل در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 9 و 15 بر 13 مغلوب سروقامتان همدان شد تا به رتبه چهارمی این رقابت‌ها اکتفا کند.

این مسابقه 145 دقیقه طول کشید و وحید مهرپور و حامد گرجی داوران اول و دوم این دیدار بودند.

تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر و مقاومت بسیج نیز در سی‌امین و آخرین دیدار این مسابقات برای کسب مقام قهرمانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و نماینده قائم‌شهر با شکست سه بر یک حریف به مقام قهرمانی دست یافت.

مقاومت بسیج تهران در ست دوم 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 19 مغلوب سامسونگ قائم‌شهر شد تا به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها اکتفا کند.

مرتضی علایی و صادق رضایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت دو  ساعت طول کشید.

کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران نیز بر این رقابت‌ها نظارت داشتند تا بهترین بازیکنان را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کنند.

رتبه بندی نهایی چهار تیم لیگ دسته یک نوجوانان به قرار زیر است:

  • سامسونگ قائم‌شهر
  • مقاومت بسیج تهران
  • سروقامتان همدان
  • عقاب ملل اردبیل

گفتنی است، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور رده سنی جوانان پسر جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز سه‌شنبه 19 اسفندماه به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه