علی موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

محبوبیت مجیدی بزرگ‌ترین شانس او برای موفقیت خواهد بود/ هیچ بازیکنی حق ندارد استقلال را به حاشیه ببرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۸۰۳۰
محبوبیت مجیدی بزرگ‌ترین شانس او برای موفقیت خواهد بود/ هیچ بازیکنی حق ندارد استقلال را به حاشیه ببرد
مهاجم اسبق استقلال گفت: فرهاد مجیدی انتخاب هواداران استقلال بود و محبوبیت او بزرگ‌ترین شانس برای موفقیتش است.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال در دوران محمود فکری آنقدرها هم که از تیم انتقاد می شد بد نبود. از نظر جایگاه در جدول تیم در شرایط خوبی بود هرچند که استقلال بازی های خوبی ارائه نمی داد اما حاشیه ها تیم را تحت تاثیر قرار داد هم کادر فنی و هم بازیکنان به حاشیه ها دامن زدند و اوضاع به هم ریخت و جو نسبتا متشنج شد. هواداران هم راضی نبودند و فشار آنها باعث شد هیات مدیره تصمیم به تغییر بگیرد.

او ادامه داد: تنها کسی که می توانست با آمدنش فشار هواداران را روی هیات مدیره کم کند فرهاد مجیدی بود. فقط محبوبیت فرهاد می توانست تیم را آرام و موقتا هواداران را ساکت کند. به نظر من مجیدی بهترین گزینه بود و هواداران او را انتخاب کردند. با آمدن مجیدی فعلا آرامش به تیم برگشته و حاشیه ها خوابیده اند. امیدوارم مجیدی بتواند برنامه هایش را به بهترین شکل پیاده کند و استقلال به روزهای خوبش برگردد.

موسوی افزود: با شناختی که از فرهاد دیده ام او تیم را جمع می کند. مجیدی کاپیتان بوده و حاشیه های تیم را می شناسد و می تواند مدیریت کند. یک نکته مهم هم باید درباره رفتارهای برخی بازیکنان استقلال بگویم. هیات مدیره و مدیریت باید قوانینی را در قرارداد ثبت کنند که بازیکن حق به حاشیه بردن تیم را نداشته باشد. بازیکنی که قرارداد میلیاردی می بندد باید تمام فکر و ذکرش کمک به استقلال باشد نه اینکه فقط فکر گرفتن پولش و سود بردن خودش باشد. مدتی است که بازیکنان استقلال می آیند و سودشان را از استقلال می برند و می روند و کاری برای تیم نمی کنند. هیات مدیره باید حواسش بیشتر به این مسائل باشد تا کسی نتواند برای استقلال حاشیه درست کند و به این تیم ضربه بزند. متاسفانه قراردادها به گونه ای است که فقط بازیکنان سود می برند و یا ناز می کنند و قهر می کنند.

مهاجم استقلال در دهه 70 گفت: فرهاد هم بازیکن بزرگ این تیم بوده و محبوبیت زیادی دارد. درباره بعد فنی مربیگری اش فعلا نمی توانیم نظر دهیم. امیدوارم هواداران کمک کنند تا استقلال از این شرایط خارج شود. مجیدی نباید بگذارد بازیکنان یا هر فرد دیگری تیم را به حاشیه ببرند وگرنه استقلال از نظر بازیکنی شرایط خوبی دارد و می تواند موفق شود. محبوبیت فرهاد بزرگترین شانس برای او است اما امیدوارم واقعا از او حمایت شود.

موسوی درباره انتخاب دستیارهای مجیدی گفت: زمانی که فکری دستیارانش را انتخاب کرد گفتم این افراد از بازیکنان خوب استقلال بوده اند اما از نظر مربیگری باید دید چه کیفیتی دارند. البته دستیاران فرهاد شناخته شده هستند اما باید به آنها فرصت داد و فعلا نمی توان درباره کیفیت شان قضاوت کرد. باید در استقلال مجیدی هر روز پیشرفت را دید و امیدوارم مجیدی بتواند تیم محبوب مان را به روزهای خوب برگرداند.

او درباره پیروزی استقلال مقابل فولاد عنوان کرد: دیدار با فولاد بازی بسیار سختی برای استقلال بود اما عملکرد آبی پوشان را در این دیدار مثبت دیدم. کاملا مشخص بود که فرهاد در 2 روزی که کنار تیم بوده روی مسائل روحی کار کرده و همین باعث شد بازیکنان استقلال فوتبال روان تری را نسبت به هفته های گذشته به نمایش بگذارند. استقلال موقعیت های زیادی در این دیدار داشت و می توانست با بیشتر از یک گل برنده شود اما بی دقتی و استرس باعث شد توپ ها گل نشوند. این 3 امتیاز برای تیم و مجیدی بسیار با ارزش و کلیدی است و فرهاد با انگیزه بالا و روحیه بیشتری کار را ادامه خواهد داد. 4

نظر شما