ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گل‌محمدی فکر اساسی داشته باشد/ تایید اساسنامه اتفاق خوبی برای اصلاحات در فوتبال ایران است/ این اتفاق را باید به فال نیک گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۸۰۳۹
گل‌محمدی فکر اساسی داشته باشد/ تایید اساسنامه اتفاق خوبی برای اصلاحات در فوتبال ایران است/ این اتفاق را باید به فال نیک گرفت
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که تایید اساسنامه جدید فدراسیون گام بلند و خوبی برای رشد هرچه بیشتر و پیشرفت فوتبالی‌مان خواهد بود و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس در برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: 2 تیم در این دیدار بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند. البته شرایط خاص زمین باعث شده بود کار یک مقدار برای دو تیم سخت شود اما در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید که فکر می کنم با توجه به شرایط فنی بازی و نمایش فوتبالی که دو تیم از خود ارائه دادند، این نتیجه به نوعی عادلانه بود.

این مربی پرسپولیس تاکید کرد: البته باید به این موضوع اشاره کنم که شرایط تیم ها در برابر پرسپولیس با همه بازی ها متفاوت است و حریفان پرسپولیس همیشه با انگیزه های بیشتری در مقابل این تیم قرار می گیرند و این کار را برای پرسپولیس سخت تر می کند. در هر صورت من بر این باور هستم که پرسپولیس در هر نیم فصل 15 بازی سخت و مشکل را دارد که باید برای آنها برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد.

او درخصوص اینکه پرسپولیس در برابر نفت نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه آبادانی‌ها ایجاد کند به خبرنگار برنا گفت: در این بازی دروازه بان های دو تیم روز کم کار و کم زحمتی را پیش روی داشتند. پرسپولیس در این بازی نوک مشخصی نداشت و همین موضوع باعث شده بود در ایجاد موقعیت موفق نباشند. پرسپولیس پس از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور مهاجم نوکی ندارد و این موضوع برای این تیم موضوع ویژه ای است.

ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن سپاهان به پرسپولیس پس از تساوی اخیر تاکید کرد: پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد. سپاهان با پیروزی پرگلی که کسب کرد با تفاضل گل دوم است و به تیم گل محمدی خیلی نزدیک شده است. یحیی باید برای بازی های بعد یک فکر اساسی برای خط حمله تیمش داشته باشد تا بتواند دوباره با حاشیه امنیت در صدر باقی بماند..

مربی اسبق پرسپولیس درخصوص تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال و نقش و تاثیر این اتفاق در مسائل کلان فوتبالی ایران گفت: این اتفاق، اتفاق مهمی برای فوتبال ایران است که می تواند گام بلندی برای ایجاد اصلاحات بیشتر باشد. در سال های قبل به خاطر عدم تایید اساسنامه، فوتبال ما با سردرگمی هایی روبرو بود و حالا با تایید اساسنامه می توان به این سردرگمی ها پایان داد.

ابراهیمی تصریح کرد: عزیزی خادم به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال با چالش های زیادی روبرو است که همه امیدواریم تیم جدید فدراسیون بتواند مشکلات و معضلات فوتبال ما را به حداقل برساند. ساختار فوتبال ما باید با حضور بیشتر فوتبالی ها و چهره های شاخص تکمیل شود تا بتوانیم مشکلات را با تعامل برطرف کنیم. استفاده از اتاق فکر با حضور چهره های فوتبالی می تواند به فدراسیون کمک زیادی داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: ما بازی های انتخابی جام جهانی را در پیش داریم و با توجه به این که قرار است این دیدارها به صورت متمرکز برگزار شود، اگر فدراسیون عزیزی خادم بتواند میزبانی این بازی ها بگیرد می تواند گام خوبی را بردارد. ضمن اینکه جای فوتبال ایران در کرسی های آسیایی و بین المللی خالی است و تایید اساسنامه و تایید فوتبال ایران از سوی مرجعی مثل فیفا، می تواند راه و مسیر را برای کسب کرسی در مجامع بین المللی برای فوتبال ایران مهیا کند. 4

نظر شما