محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌توان با مجیدی به روزهای خوب امیدوار بود/ انتخاب کمالوند به سود آبی‌پوشان است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۰
می‌توان با مجیدی به روزهای خوب امیدوار بود/ انتخاب کمالوند به سود آبی‌پوشان است
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: می‌توان با مجیدی به روزهای خوب امیدوار بود چون او شناخت کافی از تیم دارد و به خوبی می‌داند باید از فرصتی که در اختیارش قرار داده شده استفاده کند.

محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: بهترین اتفاق ممکن برای استقلال در روزهای اخیر پیروزی مقابل فولاد بود. استقلال هم از نظر روحی به این برد نیاز داشت هم برای این که فاصله‌اش با سایر مدعیان بیشتر نشود باید در این بازی برنده می‌شد. خود فولاد هم یکی از مدعیان است و استقلال توانست یک برد 6 امتیازی را به دست بیاورد. به نظر من این بازی نقطه عطفی برای شروع کار فرهاد مجیدی بود. استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند اما نکته امیدوار کننده این دیدار اجرای طرح و برنامه فاز دفاعی و حمله بود.

او ادامه داد: مجیدی برای سومین بار به خواست هواداران استقلال سرمربی شد. همه ما می‌دانیم او از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال و به نوعی فرزند باشگاه است. مجیدی مقبولیت زیادی بین استقلالی‌ها دارد و باید از این موضوع به بهترین شکل استفاده کند. حالا که هواداران استقلال خودشان فرهاد را خواسته‌اند باید تحت هر شرایطی از او حمایت کنند. همانطور که خود مجیدی هم گفته این تیم خیلی کار دارد تا به روزهای خوبش برگردد و مهم‌تر از هر چیز این است که استقلال باید دوباره شخصیتش را به دست بیاورد.

مومنی با اشاره به دستیاران مجیدی در استقلال گفت: من یکی از منتقدان دستیاران فکری بودم و همان روزها هم گفتم فکری در روزهای سخت تنها مانده است. چه اشکالی دارد دستیار از سرمربی بیشتر بداند؟ به اعتقاد من مجیدی دستیاران خوبی انتخاب کرده و می‌توانند گره‌گشا باشند. از هواداران می‌خواهم درباره فراز هم تحت تاثیر جوی که در فضای مجازی به راه افتاده نباشند. کمالوند فردی با سیاست و با شاخصه‌های فنی بالاست. به کادر فنی مجیدی خوشبین هستم و معتقدم انتخاب‌های مناسبی داشته است.

بازیکن اسبق استقلال افزود: همانطور که خود مجیدی گفت استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و همین که فرهاد 48 ساعت از نظر روحی و روانی روی آنها کار کرد دیدیم در بازی با فولاد چقدر باانگیزه و پرتلاش ظاهر شدند. مجیدی و تیمش در اولین بازی قدم بسیار بزرگی برداشتند و هم فاصله را با صدر جدول کم کردند هم این که هواداران را به بازگشت به روزهای خوب امیدوار کردند و این اتفاق نوید روزهای بهتر استقلال را در آینده می‌دهد. البته استقلال هنوز تیم کاملی نیست و انتظارات بیشتری از این تیم وجود دارد اما فعلا نتیجه‌گیری در اولویت است.

مومنی گفت: قطعا خود مجیدی هم می‌داند تیمش می‌تواند بهتر از اینها باشد چون پتانسیل بالایی دارد. خط دفاعی که پاشنه آشیل تیم بود در بازی با فولاد شرایط بهتری داشت. ضمن این که استقلال توانست موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه فولاد ایجاد کند کاری که کمتر تیمی می‌تواند در لیگ انجام دهد چون فولاد تیم بسیار مستحکم و با سازمان دفاعی قوی است. اگر شرایط برای مجیدی فراهم شود و ثبات در استقلال وجود داشته باشد می‌توان با مجیدی به روزهای خوب امیدوار بود چون او شناخت کافی از تیم دارد و به خوبی می‌داند باید از فرصتی که در اختیارش قرارداده شده به نحو مطلوبی استفاده کند. 4

نظر شما