لیگ برتر والیبال؛

سیرجانی‌ها با اقتدار به دیدار نهایی صعود کردند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۸۷۰۲
سیرجانی‌ها با اقتدار به دیدار نهایی صعود کردند
تیم فولاد سیرجان با کسب دومین پیروزی متوالی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی، با اقتدار به دیدار نهایی لیگ برتر مردان سال 99 صعود کرد و حریف شهرداری ارومیه شد.

به گزارش برنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رضا تندروان با شکست سه بر صفر نماینده اصفهان با اقتدار مجوز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر مردان به دست آوردند. سیرجانی‌ها در دور رفت هم سه بر صفر این تیم را شکست داده بودند.

فولاد مبارکه سپاهان در دیدار برگشت با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 15 و 25 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شد تا در دیدار رده‌بندی لیگ برتر سال 99 به مصاف لبنیات هراز آمل برود.

فولاد سیرجان با صعود به دیدار نهایی لیگ برتر مردان، برای نخستین بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. در سال 1385 تیم گل گهر نماینده سیرجان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر مردان دست یافت.

در این بازی تیم فولاد سیرجان در مجموع 77 پوئن شامل 48 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، 4 امتیاز سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان هم 61 پوئن شامل 35 امتیاز حمله، 3 امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم فولاد سیرجان کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و کیاوش حیدری هم با کسب 11 پوئن، بهترین بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان بود.

وحید پورکاشیان و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در ست دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 40 دقیقه انجام شد و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و محمدحسن خوشدل هم تیم نظارت داوری و فنی بازی را تشکیل دادند.

در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین برد برابر لبنیات هراز آمل به عنوان نخستین فینالیست این رقابت‌ها معرفی شد.

بدین ترتیب در مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل برای کسب مقام سومی و تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برای مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز