علی نژاد در جمع قهرمانان استان ایلام مطرح کرد:

پاداش مدال آوران سال ۹۸ به فدراسیون ها پرداخت شد / استان ایلام ورزش خیز است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۸۷۰۸
پاداش مدال آوران سال ۹۸ به فدراسیون ها پرداخت شد / استان ایلام ورزش خیز است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش مدال آوران سال 98 به فدراسیون خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان از طریق فدراسیون ها به انها اهدا خواهد شد.

به گزارش برنا، با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ،سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ،علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و حیدری رییس فدراسیون نجات غریق ،از برخی قهرمانان این استان تقدیر و تجلیل شد .
مهدی علی نژاد هدف اصلی در ورزش قهرمانی را توجه به ورزشکاران عنوان و تصریح کرد: آنچه مسلم است در عرصه ورزش قهرمانی باید ورزشکار محور باشیم و این مقوله با ورزشکار سالاری کاملا متفاوت است و در شرایط کنونی نیز با توجه به مشکلات اقتصادی که ناشی از تحریم ها و افزایش قیمت ارز است اما توجه و تمرکز ما به قهرمانان همچنان ادامه دارد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش مدال آوران سال 98 خبر داد و تصریح کرد: پاداش ها بر اساس آیین نامه به فدراسیون ها پرداخت شده و فدراسیون ها از این پس پاداش قهرمانان را اهدا خواهند کرد .
وی دلیل عدم برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان که هر ساله با حضور رییس جمهور برگزار می شد را دوران پاندمی کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: قهرمانان را حمایت کرده و امیدواریم در این شرایط سخت با کار و تلاش بیشتر همچنان به مسیر موفقیت خود ادامه دهند .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان استان ایلام را استانی ورزش خیز دانست و حضور قهرمانان و مدال آوران خوشنام در این استان را ستایش کرد و از کسب سهمیه دو ورزشکار این استان برای المپیک به عنوان یک نقطه قوت نام برد .
علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از قهرمانان و ورزشکاران این استان که با عزت و سربلندی برای کشور افتخارآفرینی کردند به نیکی نام برد و تلاش مجموعه استان را حمایت از قهرمانان و رفع دغدغه آنها در مسیر قهرمانی دانست .
در این مراسم از آرمینا صادقیان و جواد فروغی دو ملی پوش ایلامی تیراندازی که سهمیه المپیک بدست آوردند،
ذبیح الله پور شیب و نگین آلتونی قهرمانان کاراته آسیا و جهان همچنین علی هاشمی از قهرمانان وزنه برداری جهان و نیلوفر عبدی مربی ایلامی تیم ملی های بانوان تقدیر و تجلیل بعمل آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز