سلطانی فر:

باید برای ورزش همگانی شرایط خوبی ایجاد شود/تاثیرات افزایش خانه های ورزش روستایی را خواهیم دید

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۹۲۶۱
باید برای ورزش همگانی شرایط خوبی ایجاد شود/تاثیرات افزایش خانه های ورزش روستایی را خواهیم دید
وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزش همگانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا؛ مسعود سلطانی فر گفت: سال ۹۹ برای همه سال سختی بود. برای کشور ما همزمانی شرایط خاص با تحریم‌های ظالمانه  این موضوع تشدید شد ولی مردم عزیز قهرمانانه ایستادگی کردند.  

  او در ادامه تاکید کرد: در هر صورت  در حال حاضر شرایط خوبی بر جامعه حاکم است و مقاومت‌ها جواب داده است. با  مباحثی که به ویژه در تقسیم کار صورت گرفته  کار  به خوبی دنبال می شود  و باید اجرایی تر این موضوع را دنبال کنیم. برای این کار باید یک سیستم ارزیابی داشته باشیم. 

 سلطانی فر تاکید  کرد: صدا و سیما نیز بخاطر نفوذی که دارد باید پای کار بیاید. چرا که راحت تر از سایر دستگاه‌ها می تواند این کار را انجام دهد. با تغییر وضعیت زندگی مردم بخاطر کرونا خیلی از روابط تغییر پیدا کرده است. شاید در گذشته برنامه‌های ورزش همگانی را در غالب پیاده روی خانوادگی و ... می‌دیدیم الان به شکل متفاوتی مانند همان لیگ تندرستی که به صورت مجازی است روی آوردیم.

 وزیر ورزش و جوانان  گفت: باید عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم و سایر نهادها  نیز برای کمک  پای کار بیایند. همانطور که در پیاده روی‌ها مشوق‌های مختلفی وجود داشت مانند پاداش و جوایز گوناگون باید در این لیگ‌ها و همایش‌های مجازی هم جوایز برای تشویق شهروندان در نظر گرفته شود.

 سلطانی فر ادامه داد: لیگ‌های ما در حال حاضر در حال برگزاری است و با این که حضور تماشاگران ممنوع است ولی پخش تلویزیونی باعث جذابیت مسابقات شده است. بنابراین باید برای ورزش همگانی هم شرایط خوبی ایجاد شود تا استقبال خوبی صورت بگیرد.

 او افزود: خانه های  ورزش روستایی در این سال‌ها افزایش پیدا کرده است که به مرور تاثیرات آن را خواهیم دید. من فکر می‌کنم اگر با همین آهنگ و تعامل پیش برویم هم برای ورزش قهرمانی و هم برای ورزش همگانی اتفاق‌های خوبی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز