سری B لیگ دسته یک والیبال؛

آزادشهر به مرحله نیمه‌ نهایی صعود کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۹۴۸۷
آزادشهر به مرحله نیمه‌ نهایی صعود کرد
دور برگشت مرحله پلی‌آف سری B لیگ دسته یک والیبال مردان روز گذشته پیگیری شد و تیم شهرداری آزادشهر به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و تکلیف صعود سه تیم دیگر به مسابقه سوم کشیده شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز یکشنبه به میزبانی قم آغاز شده و تا روز جمعه 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های فود فود مشهد، نیروی زمینی، انقلاب قم و پرواز تبریز در گروه اول و تیم‌های شهرداری آزادشهر، لک‌دانه نورعلی، شهدای ارشق اردبیل و رادین ترابر آسیا در رتبه‌های اول تا چهارم گروه دوم قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند.

مسابقات پلی‌آف این رقابت‌ها به شکل دو برد از سه مسابقه در روزهای یکشنبه، دو‌شنبه و سه‌شنبه 17 تا 19 اسفندماه برگزار خواهد شد و تیم‌های رادین ترابر آسیا، نیروی زمینی، شهرداری آزادشهر و لک‌دانه نورعلی در دور رفت این مرحله برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در دور برگشت مرحله پلی‌آف نیز تیم‌های شهدای ارشق اردبیل، فود فود مشهد، انقلاب قم و شهرداری آزادشهر برابر حریفان به پیروزی رسیدند تا صعود سه تیم به دیدار سوم کشیده شود.

نتایج کامل دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف سری B لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

شهدای ارشق اردبیل 3 – نیروی زمینی یک (25 بر 23، 19 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 22)

فود فود مشهد 3 – رادین ترابر آسیا یک (18 بر 25، 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23)

انقلاب قم 3 – لک‌دانه نورعلی یک (25 بر 19، 23 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 23)

پرواز تبریز صفر – شهرداری آزادشهر 3 (19 بر 25، 16 بر 25 و 30 بر 32)

بدین ترتیب تیم شهرداری آزادشهر صعودش به مرحله نیمه‌ نهایی قطعی و پرواز تبریز نیز از دور مسابقات حذف شد.

تیم‌های شرکت کننده روز چهارشنبه 20 اسفند استراحت دارند و دیدارهای مرحله نیمه‌ نهایی و نهایی نیز به شکل تک بازی در روزهای 21 و 22 اسفندماه انجام می‌شود.

دو تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان کشور سال 99، سهمیه حضور در لیگ دسته یک مردان سال 1400 را به دست می‌آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز