پایان رافت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مشکل خط حمله حل می‌شود/ استعفا کردم تا مسئولان به داد تیم برسند/ کمک به مهاجمان پرسپولیس ایرادی ندارد

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۹۸۴۶
مشکل خط حمله حل می‌شود/ استعفا کردم تا مسئولان به داد تیم برسند/ کمک به مهاجمان پرسپولیس ایرادی ندارد
سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا گفت: پس از پایان آخرین بازی نیم فصل اول استعفای رسمی‌ام را به مسئولان باشگاه ارائه دادم و دیگر در تمرینات تیم شرکت نکردم.

پایان رافت، سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص قهرمانی تیمش در نیم فصل اول لیگ دسته اول گفت: شاید در ابتدای فصل کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد تیم شهرداری بتواند نتایجی را کسب کند که در پایان نیم فصل صدرنشین شود اما فوتبال ورزشی کاملا غیرقابل پیش بینی است و من و تیمم با توکل به خدا و تلاش ویژه‌ای که مجموعه تیم داشتند موفق شدیم این اتفاق را رقم بزنیم و نیم فصل اول را با نتایجی خوب به پایان برسانیم. جا دارد این اتفاق خوب را به مردم آستارا تبریک بگویم و از حمایت‌های آنها تشکر کنم. در مدتی که کنار این بودم سعی کردم با کمک همکارانم و بازیکنان بار فنی تیم را تقویت کنیم که ثمره‌اش قهرمانی نیم فصل بود. قهرمانی خوشحال کننده است اما هنوز چیزی برای این تیم تمام نشده و باید برای نیم فصل دوم تلاش ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

او تاکید کرد: به رغم مشکلات زیادی که تیم داشت و اعضای تیم ماه‌ها دریافتی نداشتند اما با غیرت و تعصب خود جنگیدند تا این اتفاق را برای شهرداری آستارا رقم بزنند.  

رافت درخصوص دلخوری‌هایی که موجب استعفایش از این تیم شد، گفت: چند ماهی از حضور من در این تیم می‌گذرد اما مشکلات زیادی داشتیم. به همین دلیل پس از آخرین بازی شهرداری استعفایم را نوشتم تا در ادامه بازی‌ها کنار این تیم نباشم. بازیکنان ما مدت زیادی است که دریافتی داشته‌اند و من دیگر نمی‌خواستم شرمنده آنها شوم، می‌روم تا مسئولان به داد این تیم برسند و شب عیدی مشکلات بچه‌ها را حل کنند. بودجه تیم ما آنقدر زیاد نیست که مسئولان شهر نتوانند آن را حل کنند. اعضای تیم پول زیادی نمی‌گیرند اما بالاخره باید به حق و حقوق شان برسند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد شرایط این روزهای تیم گل‌محمدی تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس چند سالی است که اوج گرفته و توانسته به ثبات خوبی هم دست پیدا کند. این اتفاق در پرسپولیس از زمان برانکو آغاز شد و در زمان کالدرون هم وجود داشت و حالا هم با یحیی ادامه دارد. تداوم این روند باعث شد این تیم در ایران بی‌رقیب باشد و در آسیا هم آقایی کند. این اتفاق در حالی برای پرسپولیس رخ داد که این تیم در این مدت با مشکلات زیادی هم روبرو بود اما همدلی و رفاقت حاکم در تیم و باشگاه باعث شد مشکلات نتواند خللی را در روند فنی تیم ایجاد کند و در حال حاضر هم اصلی‌ترین مدعی برای قهرمانی در لیگ باشد. البته شرایط تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود و این موضوع برای پرسپولیس هم وجود دارد و برای ادامه روند خوب تیم می باییت تقویت می‌شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس درخصوص مشکل گلزنی مهاجمان حال حاضر این تیم گفت: در سال‌های قبل و با حضور مهدی طارمی و علی علیپور، این دو فوروارد در کورس آقای گلی بودند و پرسپولیس با مشکل زیادی در خط حمله روبرو نبود اما جدایی این 2 بازیکن یک مقدار این روند را با تاثیرات منفی روبرو کرد. این در حالی بود که با حضور عیسی آل‌کثیر و گلزنی‌های او در آسیا امیدواری‌هایی به وجود آمده بود که این مشکل برطرف شود اما محرومیت سنگینی که برای عیسی پیش آمد برنامه‌های پرسپولیس را برهم زد. به هر حال نیاز به تقویت در خط حمله پرسپولیس احساس می‌شد که فکر می‌کنم با اضافه شدن ترابی و حضور مغانلو و پایان محرومیت آل‌کثیر در هفته‌های آینده کم کم این مشکل هم حل و فصل شود.

رافت درمورد اینکه در هفته‌های پشت سرگذاشته شده در لیگ برتر هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس جور مهاجمان این تیم را کشیدند، تاکید کرد: پس از محرومیت عیسی، پرسپولیس به نوعی تغییر سیستم داد خلاء مهاجمان روند کاری را عوض کرد. در این بین بازیکن باتجربه‌ای مثل سیدجلال و همین‌طور احمد  با گلزنی‌هایشان کمک زیادی به تیم کردند. به هر حال این اتفاق برای پرسپولیس ایرادی محسوب نمی‌شود و نمی‌توان موضوع بدی باشد و برعکس نشان از کیفیت و بار فنی بالای تیم است که بازیکنان این توانایی را دارند که در صورت افت بقیه به تیم کمک کنند.

او در پایان گفت: حالا با اضافه شدن نفرات جدید در خط حمله پیش‌بینی می‌کنم مشکلات ساختار تهاجمی تیم کم شود و حتی در ادامه بازی‌ها مهاجمان پرسپولیس این فرصت را به دست بیاورند که در کورس آقای گلی به دیگر مدعیان اضافه شوند. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز