محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آثار حضور برانکو هنوز هم در پرسپولیس دیده می‌شود/ سیدجلال تمام‌شدنی نیست

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۹۸۷۰
آثار حضور برانکو هنوز هم در پرسپولیس دیده می‌شود/ سیدجلال تمام‌شدنی نیست
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شخصیت بالای فوتبالی پرسپولیس در کنار نیروهای باتجربه و کاربلد این امکان را به این تیم داده است که در سال‌های اخیر روند کم نوسانی را طی کند.

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به مشکلاتی که گریبان تیمش را گرفته، اظهار داشت: امیدوار هستم مشکلات حل شود تا تیم بدون دغدغه و مشکلات روحی و روانی بتواند به میدان برود. در حال حاضر شرایط فنی تیم‌ بد نیست و تیم ما چند هفته در صدر بود و در حال حاضر هم با تیم صدر 6 امتیاز اختلاف داریم و هنوز هم مدعی صعود هستیم ولی امیدوارم مسئولان تلاش‌شان را برای کمک به این تیم بیشتر کنند تا با حل مشکلات مالی بتوانیم آینده بهتری را برای پارس جنوبی جم ترسیم کنیم.

او در ادامه درخصوص حضور تیمش در جام حذفی تاکید کرد: در بازی اول‌ برابر نود ارومیه هم با بازیکنان جوان‌ به میدان رفتیم و فقط یکی، دو بازیکن اصلی‌مان در آن دیدار حضور داشتند و برای بازی برابر پاس همدان هم با نیروهای جوان‌ به میدان خواهیم رفت. البته با قدرت و جدیت جام حذفی را دنبال می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم تا مراحل بالا در این تورنمنت پیش برویم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس پس از افت روحی که ناشی از شکست در فینال آسیا بود، استارت پرقدرتی را برای حضور موفق در لیگ بیستم زد و حالا هم یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود. شخصیت فوتبالی این تیم که نشات گرفته از حضور مربی بزرگی مثل برانکو است، در حالی سال‌ها تداوم داشته که در حال حاضر این روند با یحیی گل‌محمدی دنبال می‌شود. شخصیت بالای فوتبالی پرسپولیس در کنار نیروهای باتجربه و کاربلد این امکان را به این تیم داده است که در سال‌های اخیر روند کم نوسانی را طی کند.

مدافع سال‌های گذشته سرخ‌ها درخصوص نقش ساختار دفاعی پرسپولیس در موفقیت‌های این فصل این تیم تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل ساختار دفاعی فوق‌العاده‌ای دارد و این تیم با رهبری یک لیدر تمام معنا به نام حسینی بهترین وضعیت ممکن را دارد. در کنار سیدجلال حضور موفق کنعانی‌زادگان، آقایی، نعمتی و مهدی شیری و همین‌طور حامد لک باعث شد تا به امروز خط دفاع پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ شود و با تکیه بر این موضوع این تیم بتواند صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

نصرتی درمورد راز تداوم موفقیت‌های سیدجلال در ترکیب پرسپولیس گفت: حسینی با تکیه بر شخصیت اخلاقی و فنی خوبی که دارد، توانسته در این فصل هم موفق ظاهر شود و درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشند، روندی که من اطمینان دارم حالاحالاها ادامه‌دار خواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز