مرحله یک شانزدهم جام حذفی؛

مجیدی به یک پرسپولیسی رسید

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۵:۳۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۰۳۲۸
مجیدی به یک پرسپولیسی رسید
استقلال امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش برنا؛ استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی به پیکانی رسید که هدایت آن برعهده مهدی تارتار است.

استقلال در شرایطی امروز به مصاف پیکان می‌رود که یک هفته از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم می‌گذرد. مجیدی در بازگشت سه باره‌اش به استقلال درست 48 ساعت بعد از قبول هدایت این تیم باید به مصاف فولاد می‌رفت.

دیداری که برای استقلالی‌ها جنبه انتقامی داشت و مجیدی هم می‌خواست بازگشت به تیم محبوبش را با برد جشن بگیرد. استقلال در دیدار با فولاد به نسبت بازی‌های گذشته روان‌تر بازی کرد و در نهایت هم بردی شیرین به دست آورد تا با روحیه‌ای دوچندان کار در لیگ و جام حذفی را ادامه دهد.

استقلال فصل گذشته به فینال جام حذفی رسید اما اتفاقات حاشیه‌ای و عملکرد ضعیف سیدحسین حسینی در دیدار فینال مقابل تراکتور باعث شد دست تیم مجیدی از جام کوتاه بماند. حالا دوباره فرهاد مجیدی به استقلال بازگشته و در دومین مسابقه‌ای که در این فصل هدایت آبی‌پوشان را برعهده دارد در جام حذفی تیمش را به میدان می‌فرستد.

پیکان با مهدی تارتار هفته گذشته شکست غیرمنتظره‌ای مقابل شهرخودرو متحمل شد و به نظر می‌رسد این تیم برخلاف ادعای سرمربی‌اش جام حذفی را جدی بگیرد چون تارتار هفته گذشته اعلام کرد تیم پیکان جام حذفی را جدی نمی‌گیرد و تمرکزش روی لیگ برتر است. با این حال استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند نباید تیم منسجم پیکان را دست‌کم بگیرند.

استقلال و پیکان در لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما این بار یک تیم حتما باید برنده شود و اگر بازیکنان استقلال در حد و اندازه خود ظاهر شوند پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم دور از دسترس نیست.

استقلال در صورت عبور از این مرحله شانس زیادی برای رسیدن به فینال را دارد زیرا حریفان به قید قرعه انتخاب می‌شوند و 5 تیم لیگ برتری هم در همین اولین گام از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند. مجیدی انگیزه زیادی برای جبران مافات فصل گذشته دارد، او در یک قدمی جام تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و در نهایت آبی‌پوشان مقابل تراکتور شکست خوردند. 

حالا فرصت جبران برای فرهاد مجیدی و تیم استقلال فراهم است. البته مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی پیکان هم انگیزه‌های خاص خود را برای نتیجه‌گیری در این مسابقه دارد ولی بعید است بتواند تیم پرمهره استقلال را شکست بدهد مگر اینکه اوت‌انداز پیکان با پرتاب‌هایش بتواند دروازه استقلال را تهدید کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز