مهدی عمری در صدر جدول گلزنان رده امید تهران؛

پیروزی سرخپوشان امید در هفته پانزدهم

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۰۴۳۹
پیروزی سرخپوشان امید در هفته پانزدهم
سرخپوشان امید در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر امیدهای تهران برابر تیم اسپهبد قارن به پیروزی دو بر یک دست پیدا کردند.

 

به گزارش برنا؛ شاگردان منصور هاشمی که در 5 بازی اخیر خود صاحب سه پیروزی و دو تساوی شده‌اند با این نتیجه، در فاصله2  هفته مانده به پایان رقابت‌ها، 25 امتیازی شدند و در مکان هفتم جدول قرار گرفته‌اند.

در این بازی، امیررضا پورتقی و محمد عمری در دقایق 12 و 65 برای سرخپوشان گلزنی کردند. محمد عمری به این ترتیب همراه با علی زارع از تیم مقاومت به صورت مشترک با 10 گل، در صدر جدول گلزنان رده امید تهران قرار گرفته است.

محمدرضا مسلمی جاوید، مهران مهابادی، امیر محمد خارکش، امیر حسام صفی‌زاده، امیررضا پورتقی، شهاب‌الدین دهقانیان، محمد دهقان‌نژاد، محمد عمری، علی جودکی، سید حسین پیغمبرزاده، مهدی صالحی، حسین حاجی‌زاده، محمد حسینی و سید پوریا میرائی نفراتی بودند که در این دیدار، سرخپوشان را همراهی کردند.

و اما در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم رده سنی جوانان تهران نیز، امروز چهارشنبه، سرخپوشان جوان به مصاف تیم باتیس رفتند و این دیدار را با ناکامی 2 بر صفر پشت سر گذاشتند. جوانان پرسپولیس با این نتیجه، دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 13 بازی، 12 امتیازی ماندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز