بعد از برگزاری مسابقات؛

نمایندگان اردبیل و مشهد به لیگ دسته یک راه یافتند

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۰۵۰۲
نمایندگان اردبیل و مشهد به لیگ دسته یک راه یافتند
تیم‌های شهدای ارشق اردبیل و فود فود مشهد با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی سری B لیگ دسته یک مردان سال 99، سهیمه حضور در لیگ دسته یک سال 1400 را به دست آوردند.

به گزارش برنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) پیگیری شد.

تیم‌های شهدای ارشق اردبیل و فود فود مشهد با شکست حریفان خود علاوه بر کسب سهمیه لیگ دسته یک سال 1400، به دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز راه یافتند.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های شهدای ارشق اردبیل و شهرداری آزادشهر به مصاف هم رفتند که نماینده اردبیل سه بر صفر با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

در دومین مسابقه نیز تیم‌های فود فود مشهد و انقلاب قم مقابل هم قرار گرفتند و نماینده مشهد با شکست تیم میزبان به دیدار نهایی راه یافت و حریف شهدای ارشق اردبیل شد.

انقلاب قم در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب بود بود مشهد شد.

بدین ترتیب فردا پنج‌شنبه در آخرین روز سری B لیگ دسته یک مردان و در دیدار رده بندی این مسابقات، تیم‌های شهرداری آزادشهر و انقلاب قم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین تیم‌های شهدای ارشق اردبیل و فود فود مشهد در دیدار نهایی با هم مسابقه می‌دهند تا قهرمان نخستین دوره سری B لیگ دسته یک مردان معرفی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز