بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لیگ برتر امسال فقط یک پدیده داشت/ والیبالی‌ها لیگ جذابی را شاهد بودند

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۰۵۱۷
لیگ برتر امسال فقط یک پدیده داشت/ والیبالی‌ها لیگ جذابی را شاهد بودند
سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: فکر نمی‌کنم تا به امروز تیمی که اولین سال حضورش در لیگ را تجربه کرده باشد به عنوان سومی دست یافته باشد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل، درباره کسب عنوان سومی مشترک در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود. در ابتدا بحث کرونا و سلامتی ورزشکاران و غیره مطرح شد که در نهایت در ادامه دور رفت مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد اما در مجموع کیفیت لیگ بسیار خوب بود. بازی‌ها خیلی پرفشار و نزدیک به هم بود.

او ادامه داد: تیم ما ششم جدول بود ولی تیم سوم شهداب یزد را برد و به نیمه‌ نهایی رسید. این نشان می‌دهد تا چه اندازه بازی‌ها و نتایج نزدیک بهم بود. خوشبختانه جامعه والیبال یک لیگ جذاب را امسال شاهد بود.

عطایی درمورد عملکرد هراز آمل توضیح داد: تیم ما فوق‌العاده بود. فکر نمی‌کنم تا به امروز تیمی که اولین سال حضورش در لیگ را تجربه کرده باشد به عنوان سومی دست یافته باشد.

سرمربی هراز آمل در پایان با اشاره پدیده‌های فصل جاری لیگ گفت: به نظر من پدیده یعنی کسی که تا حالا در هیچ بازی دیده نشده باشد. امسال لیگ بازیکن جوان زیادی داشت اما اکثر آن‌ها قبلا یا در تیم‌ ملی دیده شده بودند و یا در رده‌های پایه اما به اعتقادم محمد کاظم غفاری جزو پدیده‌ها بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز