فراز کمالوند:

فقط می خواستم برنده باشیم/ برای دل هواداران، هرکاری می‌توانیم باید انجام دهیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶۳
فقط می خواستم برنده باشیم/  برای دل هواداران، هرکاری می‌توانیم باید انجام دهیم
فراز کمالوند پس ازبازی استقلال در برابر پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد.

 به گزارش برنا، مشروح صحبت‌های فراز کمالوند مدیرفنی استقلال در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر پیکان به شرح  زیر است:

فراز کمالوند درخصوص بازی برابر پیکان گفت:  در بازی حذفی، بازی سختی است و جام حذفی جام شگفتی‌هاست. باید با آرامش و دقت بازی کنید چون یک اشتباه باعث حذف تان می‌شود. اینجا لیگ نیست که اگر یک بازی را از دست بدهید، با یک بازی برگردید. خدا را شکر این مرحله را رد کردیم. بعد از گل پیکان بازی کمی سخت شد ولی با تعویض‌ها به خصوص آمدن غلامی که سیستم خود را عوض کردیم، خط دفاعمان مستحکم‌تر شد. تیم پیکان، تیم بسیار خوب، جوان و جنگنده بود. به آقای تارتار بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم. می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم بزنیم و توپ مان به تیرک هم خورد. ولی خدا را شکر می‌کنیم. در این بازی چون جام حذفی بود به دنبال کیفیت نبودیم و می‌خواستیم هرطور شده فقط ببریم. بازی حذفی از بازی لیگ به نظرم سخت‌تر است.

او درمورد تحول استقلال تاکید کرد: ما کار خیلی زیادی هنوز نکرده‌ایم و استقلال خیلی جا برای بهتر شدن دارد. این موفقیت‌ها حاصل تلاش آقای فکری و همکارانش است و من به نوبه خودم و آقای مجیدی از آقای فکری، مرفاوی و همکارانشان بابت تیم خوبی که ساخته‌اند، تشکر می‌کنیم. ما حدود ۱۰ روز است با این تیم کار می‌کنیم. کم و کاستی‌هایی هست و باید راهی آسیا شویم. در فاصله ۱۴ روز سه مسابقه می‌دهیم و باید آماده باشیم. استقلال با ایده‌آل ما فاصله دارد.

کمالوند در مورد مرخصی دیاباته تصریح کرد: دیاباته تقاضای مرخصی کرده و آقای مجیدی با مرخصی او موافقت کرده است. او اوایل عید به تیم اضافه می‌شود. 

او در رابطه با سیستم بازی برابر پیکان گفت: ما از ابتدا با سه مهاجم بازی کردیم. وریا و قایدی به عنوان دو وینگر بودند. وینگرها لب خط و داخل بازی می‌کنند و ما ترجیح دادیم آن‌ها را به داخل بیاوریم و فکر می‌کنم موفق هم بودیم چون فرصت‌های خوبی داشتیم. ۷-۸ موقعیت خوب داشتیم.

 

او در ادامه افزود: همین الان آقای دکتر مددی در رختکن به بازیکنان خسته نباشید گفتند و اعلام کردند دوشنبه یا سه‌شنبه پنجره باز می‌شود و اگر پنجره باز شود، دو سه بازیکن نیاز داریم تا جذب شوند. ما سه جام پیش روی داریم و برای موفقیت نیاز به بازیکنانی داریم که به لحاظ ذهنی،تاکتیکی و بدنی آماده باشند.

 مدیرفنی استقلال در مورد عملکرد  بازیکنان تعویضی‌ها تصریح کرد:به نسبت راضی بودیم. همین که بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند خوب است. بازیکن می‌تواند اشتباه کند ولی نباید کم بگذارد. خوشبختانه در این دو بازی هرکسی تعویضی بازی کرده با جان و دل کار کرده است. همه ما برای دل هواداران، هرکاری می‌توانیم باید انجام دهیم. ما تکلیفمان تلاش کردن است و باقی مسائل دست خداست. از بازیکنان در بحث تلاش راضی هستیم ولی به لحاظ کیفیت باید بهتر شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز