ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هشت تیم حاضر در لیگ شایستگی قهرمانی را داشتند/ در ایران عملا فرقی بین تیم سوم و چهاردهم نیست

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۰۸۹۶
هشت تیم حاضر در لیگ شایستگی قهرمانی را داشتند/ در ایران عملا فرقی بین تیم سوم و چهاردهم نیست
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هشت تیم حاضر در لیگ شایستگی قهرمانی را داشتند، در ایران عملا فرقی بین تیم سوم و چهاردهم نیست.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا، درباره سطح کیفی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ امسال با وجود معضلی مانند کرونا فوق‌العاده بود‌. اگر جدول مسابقات را بررسی کنیم خواهیم دید که بدون اغراق حداقل ۸ تیم شرایط و پتانسیل حضور در فینال را داشتند. به اعتقاد من همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف شایستگی قهرمانی را داشتند اما این امر طبیعتا غیر ممکن است و فقط یک تیم که برتر از همه است روی سکو قرار می‌گیرد. 

او افزود: هر دو تیم سیرجان و شهرداری ارومیه شایستگی قهرمانی را دارند. امیدوارم هر تیمی که بیشتر تلاش‌می‌کند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اما از آنجایی که بچه ارومیه هستم دوست دارم نماینده این شهر قهرمان لیگ شود.

سرمربی نارنجی پوشان سایپا با اشاره به عملکرد تیمش گفت: سایپا همیشه از مدعیان اصلی قهرمانی بود در ابتدای جذب بازیکنان گام خوبی برداشت اما در ادامه به دلیل کرونا بودجه آن نسبت به فصل‌های قبل کمتر شد. در اواسط لیگ محمد موسوی از تیم ما جدا شد و یکسری مشکلات دیگر که باعث شد کمی از این هدف دور شویم.‌اما در مجموع عملکرد قابل قبولی را ارائه دادیم.

شهنازی با گلایه از عدم برگزاری دیدار رده‌بندی اضافه کرد: متاسفانه برگزار نشدن بازی رده‌بندی دیگر در لیگ والیبال به یک اپیدمی تبدیل شده است. چون هیچ انگیزه‌ای برای باشگاه‌داران وجود ندارد که بخواهند پافشاری کنند تا این بازی برگزار شود. در سایر کشورها برای تیم سوم هم پاداش در نظر گرفته می‌شود و تیم‌ها تشویق می‌شوند که جهت اخذ این پاداش که حالا می‌تواند یک جایزه نقدی باشد یا حضور در تورنمنت و ... حاضر به بازی می‌شود ولی در ایران عملا فرقی بین تیم سوم و یا مثلا چهاردهم نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز