علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوت دو ستاره فوتبال کام همه ما را تلخ کرد/ در آزادی جای سوزن انداختن نبود!

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۰۹۱۴
فوت دو ستاره فوتبال کام همه ما را تلخ کرد/ در آزادی جای سوزن انداختن نبود!
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند همه ما را ناراحت و شوکه کرد.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط فوتبالی سال 99 گفت: برای پرسپولیس سال خوبی بود و این تیم موفقیت های ویژه ای را به خصوص در آسیا داشت و اگر بچه ها بدشانسی نمی آورند به جای نایب قهرمانی، جام به این تیم می رسید اما این موضوع چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی کند..

او درخصوص تلخی‌های سال 99 تاکید کرد: کرونا خیلی از خانواده های ایرانی را داغدار کرد. در این بین فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند همه ما را ناراحت و شوکه کرد. خدا رحمت شان کند، این دو چهره از بهترین های فوتبال ایران بودند که جای خالی شان در بین ما  به شدت احساس می شود.

نورمحمدی افزود: برای این که اتفاقات تلخ سال قبل تکرار نشود باید پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت و از برگزاری دورهمی ها اجتناب کنیم. تحمل این موضوع سخت است اما برای جلوگیری از اتفاقات تلخ توصیه همه این است که این شرایط را تحمل کنیم تا بتوانیم بهتر با کرونا مبارزه کنیم.

نورمحمدی درمورد خاطراتش از نوروز تصریح کرد: در سال های قبل به خصوص در دوران کودکی برای رسیدن تعطیلات عید لحظه شماری می کردیم چون می دانستیم می توانیم در این روزها کل فامیل را ببینیم اما سال به سال این شور و شوق بین همه کمتر شده است. البته در این بین من عیدهای خاطره انگیز هم داشتم به خصوص در دورانی که در پرسپولیس بودم. یک سال در عید باید بازی های لیگ قهرمانان را برگزار می کردیم. در آن سال باید در نوروز برابر الشباب امارات به میدان می رفتیم. با توجه به برگزاری آن بازی در تعطیلات فکر می کردیم با استادیوم خالی روبرو شویم اما وقتی به ورزشگاه رسیدیم دیدیم روی سکوها جای سوزن انداختن هم نیست و کلی ذوق کردیم. در آن بازی 6 گل زدیم تا هواداران را راضی و خوشحال کرده باشیم. متاسفانه الان به خاطر کرونا شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه ها فراهم نیست و این موضوع هم یکی از بدی هایی بود که در دوران کرونا تجربه کردیم.

او در پایان گفت: حضور علی کریمی در فدراسیون فوتبال می توانست اتفاقات خوبی را برای فوتبال ایران رقم بزند و حالا که این اتفاق رخ نداد، امیدوارم مدیران جدید فدراسیون بتوانند در این مسئولیت مهم موفق عمل کنند و در سال 1400 تحولات خوب و مثبتی را در عرصه مدیریتی فوتبال شاهد باشیم. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز