علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در هر دو جام مدعی است/ مجیدی با حمایت هواداران موفق می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۰
استقلال در هر دو جام مدعی است/ مجیدی با حمایت هواداران موفق می‌شود
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است هم در جام حذفی.

علیرضا اکبرپور، هافبک اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان اظهار داشت: باید به فرهاد مجیدی و دستیارانش 2 برد با ارزش استقلال مقابل فولاد و پیکان را تبریک بگویم. مجیدی در شرایط سختی هدایت استقلال را برعهده گرفت و باز هم سرمربی تیمی شد که خودش در بسته شدن آن نقشی نداشت. به نظر من فرهاد در یک هفته اخیر تحولات خوبی در تیم ایجاد کرده و این موضوع در فوتبال استقلال کاملا نمایان است.

او ادامه داد: نمی‌توان گفت پیکان در این بازی بی‌تفاوت فوتبال بازی کرد. اتفاقا به نظر من تیم تارتار برای برد آمده بود. بازی مقابل چنین تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند دشوار است اما استقلال بازی هوشمندانه‌ای ارائه داد و ثابت کرد می‌توان به روزهای خوب تیم امیدوار بود. اگر مهاجمان استقلال دقت بیشتری داشتند این تیم دست‌کم با 4 گل می‌توانست پیروز شود. این تیم قبلا تا یک گل می‌زد به دفاع می‌رفت و هواداران چنین سبکی را نمی‌پسندیدند ولی استقلال را در 2 بازی گذشته به ویژه در دیدار با پیکان تهاجمی و جسور دیدم.

اکبرپور افزود: به اعتقاد من مجیدی نسبت به قبل باتجربه‌تر شده است. او با حمایت هواداران به استقلال برگشت و با حمایت همین هواداران می‌تواند موفق باشد. او کادر فنی خوبی هم دارد و می‌تواند با مدیریت حاشیه‌ها سال خوبی را برای خودش و استقلال رقم بزند. به اعتقاد من استقلال هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است هم در جام حذفی.

هافبک اسبق استقلال درباره تصمیم سرمربی استقلال درباره دانشگر خاطرنشان کرد: خود مجیدی بهتر از هر کسی می‌داند باید با چه بازیکنی برخورد کند و کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد و در نهایت هم این مجیدی است که باید پاسخگوی نتایج باشد و استقلال باید در آرامش باشد و ما پیشکسوتان هم نباید این آرامش را از مجموعه تیم بگیریم. 3/5

نظر شما