اسطوره های استقلال باز هم با یکدیگر روبه رو نشدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۱۰۹۲
اسطوره های استقلال باز هم با یکدیگر روبه رو نشدند
اسطوره های باشگاه استقلال که به تازگی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند، تمایلی به روبه رو شدن با همدیگر ندارند.

به گزارش برنا؛ اعضای تیم استقلال بعد از برد شیرین مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و صعود به دور بعدی این رقابت‌ها امروز تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند. آبی های پایتخت برای برگزاری تمرین سبک بعد از بازی خود به مجموعه ورزشی سام فیت رفتند تا به وزنه زدن و کارهای بدنی بپردازند. همزمان با حضور استقلالی ها در سام فیت اما ملاقات هایی خاص و جذاب رخ داد که درنوع خود جالب بود.

از مدت‌ها قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به همراه برخی دوستانش از جمله مجتبی جباری، ایمان مبعلی ، جواد کاظمیان و ... صبح جمعه‌ها به بازی تنیس فوتبال می‌پردازند. این ستاره های سابق فوتبال امروز نیز آنها این بازی را انجام دادند و به نظر می رسید فرهاد مجیدی و مجتبی جباری که رابطه شان شکرآب شده با یکدیگر روبه رو شوند اما هر دو طرف ترجیح دادند این اتفاق رخ ندهد.

وقتی مجیدی به عنوان سرمربی انتخاب شد جباری در مصاحبه ای تند موضع گیری عجیبی علیه همبازی سابقش داشت و اعلام کرد که ملاک انتخاب سرمربی در استقلال داشتن دنبال کننده بیشتر در فضای مجازی است. جباری صحبت های تند دیگری را نیز علیه مجیدی بر زبان آورد تا اختلاف این دو نفر به طور واضح مشخص شود. او گفته بود در زمان حضور وینفرد شفر در استقلال هم برخی نگذاشتند به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شود.

البته مجیدی ترجیح داد در مقابل اظهارات جباری سکوت کند تا در بازگشت دوباره به استقلال به تیمش آرامش بدهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز