علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بوکس می‌تواند تاریخ‌سازی کند/ شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک داریم

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲۰
بوکس می‌تواند تاریخ‌سازی کند/ شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک داریم
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: شانس زیادی برای کسب مدال و موفقیت در المپیک توکیو داریم.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس درباره سالی که گذشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فکر می کنم 99 سخت ترین سالی بود که داشتیم و خوشبختانه تمام شد و همه راحت شدیم. کرونایی که آمد همه چیز را کاملا بهم ریخت. عزیزمان را روز به روز از ما دور کرد. تعطیلات زیادی که به همراه داشت باعث شد انگیزه و آمادگی ورزشکاران کاهش پیدا کند و از طرفی ماراتن کسب سهمیه المپیک و حتی خود المپیک را به تعویق انداخت.

او اضافه کرد: در کنارش پس از 11 سال مسابقات لیگ را داشتیم. همین که یک رویداد مهم و تاثیر گذاری مانند لیگ پس از این همه وقفه برگزار شد و بوکسورهای مطرحی چون احسان روزبهانی و ... در آن بازی کردند نکته مثبت و مهمی بود. قطعا برای فدراسیون هم برگزاری لیگ تجربه خوبی بود که از این تجربه در سال های آینده می تواند به خوبی استفاده کند.

استکی درمورد نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در المپیک توکیو گفت: ما دو سهمیه داریم. هر دو المپین ما جوان و کم تجربه در میدانی مانند المپیک هستند اما در کنارش بسیار توانمند و با انگیزه هستند موضوعی که خیال ما را تا حدی آسوده می کند و هنوز شانس برای گرفتن دو سهمیه دیگر نیز داریم. همانطور می دانید هیچ مدال المپیکی در بوکس نداریم و قطعا تلاش خواهیم کرد این بار تاریخ سازی کنیم و مدال المپیک را هم به افتخارات بوکس اضافه کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: برای مردم ایران در سال جدید آرزوی سلامتی و دل خوش دارم. سال 99 بشخصه برای خودم سخت گذشت و در فاصله کمتر از دو ماه هم پدر و هم مادرم را از دست دادم. امیدوارم در روزهای پیش رو اتفاقات بهتری برای همه رقم بخورد. 4/5

نظر شما