امید، وحید و دیگران؛

هافبک‌هایی که بوی گل می‌دهند

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۵:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۱۷۳۵
هافبک‌هایی که بوی گل می‌دهند
پرسپولیس در روزی که مهاجمانش در امر گلزنی موفق عمل نکردند و با چاشنی بدشانسی نتوانستند در امر گلزنی موفق ظاهر شوند، هافبک‌های قرمزپوش در کرمان جور مهاجمان را کشیدند و در گلزنی موفق‌تر از مهاجمان عمل کردند تا بدین ترتیب ستاره‌های پرسپولیس برابر مس نوین مردانی از خط میانی باشند.

به گزارش برنا؛ گلزنی هافبک‌های تیم پرسپولیس در دیدار اخیر سرخ‌ها برابر مس نوین در جام حذفی، آمار جالبی را برای این بازیکنان رقم زد تا مشخص شود مردان میانه میدان پرسپولیس هم بوی گل می‌دهند و حتی شاید بتوان گفت در برهه‌ای عملکردی بهتر از مهاجمان سرخ‌پوش را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

ستاره شماره 2 در آستانه گل بیستم!

505

امید عالیشاه، کاپیتان شماره 2 پرسپولیس، یکی از بهترین‌های تیم یحیی در بازی اخیر جام حذفی بود. امید در دیدار اخیر سرخ‌ها در کرمان با دبل در گلزنی خوش درخشید تا تعداد گل‌های خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد 19 برساند. عالیشاه تا به امروز در 168 بازی برای سرخ‌پوشان به میدان رفته تا نامش در جمع ستارگان گلزن از خط میانی به ثبت برسد و در گلزنی برای پرسپولیس از وحید امیری پیشی بگیرد.

وینگری که یک گل با شماره‌اش فاصله دارد!

206

وحید امیری که پست اصلی‌اش در خط میانی است و همه او را به عنوان وینگر پرسپولیس می‌شناسند یک گل دیگر تا رسیدن به شماره پیراهش فاصله دارد. وحید در سال‌هایی که در جمع سرخ‌پوشان حضور داشته با احتساب بازی در کرمان برابر مس نوین در جام حذفی تعداد بازی‌های خود با پیراهن پرسپولیس را به 130 بازی رساند. امیری در این بازی‌ها موفق شده 18 بار برای پرسپولیس گلزنی کند و برای رسیدن به شماره پیراهنش (شماره 19) تنها یک گل کم دارد.

کامیاب در گلزنی!

507

کمال کامیابی‌نیا دیگر هافبک گلزن پرسپولیس است که در کورس با دیگر مردان میانی سرخ‌ها در امر گلزنی رقابت جالبی دارد. کمال که در چند بازی آخر نیم فصل اول با حضور در خط دفاعی در کنار سیدجلال حسینی درخشش ویژه‌ای داشت، در لیگ بیستم و در تقابل برابر آلومینیوم اراک گل زودهنگامی را برای پرسپولیس به ثمر رساند، گلی که البته کمکی به موفقیت پرسپولیس نکرد و سرخ‌ها با نتیجه 2 بر یک برابر حریف اراکی خود شکست خوردند. این در حالی است که کمال در بازی اخیر پرسپولیس در جام حذفی برابر مس نوین چراغ اول را برای سرخ‌ها روشن کرد تا یکی از 3 گل را در این دیدار برای تیم یحیی گل‌محمدی به ثمر برساند. کامیابی‌نیا در بازی شماره 171 خود با پیراهن پرسپولیس موفق شد گل هجدهم خود را برای قرمزهای پایتخت به ثمر برساند.

کورس تماشایی احمد با کمال

245

احمد نورالهی، ستاره شماره 8 پرسپولیس، که با به ثمر رساندن 6 گل در حال حاضر سرخ‌ها در لیگ بیستم محسوب می‌شود، در حالی یکی دیگر از گلزنان برتر پرسپولیس در خط میانی محسوب می‌شود که از حیث تعداد گل برای این تیم با کمال کامیابی‌نیا برابری می‌کند. احمد که تعداد 193 بازی برای پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی‌اش به ثبت رسانده 17 گل را برای سرخ‌ها به ثمر رسانده و از این حیث کورس جالبی را با کمال کامیابی‌نیا دارد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز