ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مخالف نیمکت‌ نشینی عالیشاه بودم/ قضاوت در مورد مغانلو زود است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۱۷۴۱
مخالف نیمکت‌ نشینی عالیشاه بودم/ قضاوت در مورد مغانلو زود است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی اول آن هم برای دقایقی کوتاه نمی‌تواند ملاک خوبی برای قضاوت در مورد مغانلو باشد. البته او باید بداند شرایط پیکان و پرسپولیس کاملا متفاوت است و باید برای تداوم موفقیتش در فوتبال در تیمی که بیش از 40 میلیون هوادار دارد، تلاشش را دوچندان کند تا از حمایت هواداران و کادر فنی بیش از پیش بهره ببرد.

ضیا عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط پرسپولیس در جام حذفی و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: با توجه به این که جام حذفی جام شگفتی ها است، پرسپولیس به خوبی با درک شرایط توانست پیروزی کم دردسری را به دست آورد. شاید خیلی‌ها نگران این بودند که پرسپولیس با دست‌ کم گرفتن حریف، گرفتار داستانی مثل بازی برابر قشقایی شود اما خوشبختانه این بار آن اتفاق تلخ تکرار نشد و پرسپولیس خیلی خوب و حساب شده برابر حریف گمنام خود به پیروزی رسید و موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

او افزود: مس نوین تیم خوب و جنگنده‌ای بود اما برابر پرسپولیس فقط توانست حدود 40 دقیقه مقاومت کند و بالاخره برابر قدرت و تجربه بالای پرسپولیسی‌ها تسلیم شد. معمولا تیم‌های گمنام برابر تیم‌های بزرگ انگیزه‌های زیادی دارند و این موضوع برای مس رخ داد اما در نهایت همان‌طور که اشاره کردم پرسپولیس با قدرت و تجربه خود موفق شد پیروزی خوبی را در این دیدار کسب کند.

عربشاهی با اشاره به تصمیم یحیی در این دیدار برای چیدن ارنج متفاوت از لیگ برتر گفت: در این دیدار پرسپولیس با حضور 2 مهاجم تخصصی، آزمون مهمی را برای آنها ایجاد کرد. با توجه به شرایط خاص این دیدار، این بازی به‌ نوعی بازی تمرینی برای پرسپولیس بود تا گل محمدی برخی از مردان نیمکت‌ نشین تیمش را مورد محک و ارزیابی بیشتر قرار دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عملکرد ترابی و مغانلو به عنوان  نفراتی که تازه به ترکیب پرسپولیس اضافه شده‌اند، تاکید کرد: ترابی که فصل قبل در پرسپولیس حضور داشت و با فضای تیم و شرایط آن غریبه نبود. در مورد مغانلو هم باید بگویم بازی اول آن هم برای دقایقی کوتاه نمی‌تواند ملاک خوبی برای قضاوت در مورد او باشد. البته مغانلو باید بداند شرایط پیکان و پرسپولیس کاملا متفاوت است و باید برای تداوم موفقیتش در فوتبال در تیمی که بیش از 40 میلیون هوادار دارد، تلاشش را بیشتر کند تا از حمایت هواداران و کادر فنی بیش از پیش بهره ببرد.

عربشاهی اشاره‌ای به عملکرد خوب بازیکنی مثل امید عالیشاه در بازی‌های اخیر پرسپولیس داشت و در این خصوص تصریح کرد: من قبلا هم گفته بودم امید بازیکن خوب و خلاقی است که حضورش در ترکیب می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. او بازیکنی است که مهره مثمرثمری برای پرسپولیس است و دیدید در بازی‌های اخیر که او در ترکیب اصلی حضور داشت تا چه حد در موفقیت‌های تیم موثر بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز