معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این فصل به قهرمانی فکر نکردیم/ تغییر کادر فنی از نکات مثبت باشگاه بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۷
این فصل به قهرمانی فکر نکردیم/ تغییر کادر فنی از نکات مثبت باشگاه بود
بازیکن تیم بسکتبال نامی نو گفت: مسابقات لیگ امسال با وجود شرایط کرونایی واقعا فوق‌العاده بود.

معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو، درباره سطح کیفی رقابت‌های سوپرلیگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات لیگ امسال با وجود شرایط کرونایی واقعا فوق‌العاده بود. تیم‌ها در ابتدا به دلیل دور بودن از شرایط مسابقات کمی افت کرده بودند اما رفته رفته شرایط بهتر شد و دوباره آمادگی قبل را به دست آوردیم. در ادامه هم بازیکنان خارجی جذب لیگ شدند که اتفاق بسیار مثبتی بود. 

او ادامه داد: خوشبختانه در نهایت هم مسابقات بدون هیچ حاشیه خاصی به پایان رسید‌. دو تیم مهرام و گروه بهمن به فینال رسیدند که هر دو شایسته قهرمانی و نایب قهرمانی بودند.‌ گروه بهمن که عنوان قهرمانی را نیز کسب کرد جزو تیم‌های مطرح در حوزه بسکتبال بانوان است. 

بازیکن نامی‌نو گفت: تیم ما با توجه به امکاناتی که داشت عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت. نامی‌نو در مقایسه با سایر تیم‌ها یک تیم جوان و با بازیکنان تقریبا غیر بومی بود‌. به‌خاطر وضعیت کرونا تمرینات‌ را هم دیر استارت زدیم که بی‌تاثیر در نتایج به دست آمده نبود. در مجموع تیم را برای قهرمانی نبستیم در گروه سختی قرار داشتیم هدف‌مان بیشتر بر این بود که بازی‌های خوبی انجام دهیم و بازی به بازی پیش برویم.

عضو تیم ملی بسکتبال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: امسال پس از سال‌ها ما شاهد تغییر کادر فنی تیم بودیم.‌ پیش از این با خانم زمان‌پور همبازی بودم و امسال هم توفیق این را داشتم که کنارشان باشم و این بار بازیکن تیمش باشم. همکاری خوبی داشتیم و وجودشان به تیم ما خیلی کمک کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز