امروز صورت گرفت؛

ابراز تاسف کابلی از غیبت دو بازیکن در اردوی تیم‌های ملی ساحلی

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۲۱۱۵
ابراز تاسف کابلی از غیبت دو بازیکن در اردوی تیم‌های ملی ساحلی
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال با تاکید بر این که حضور در اردوی‌های ملی برای هر بازیکنی افتخار است، از غیبت دو بازیکن در اردوی‌ تیم‌های ملی ساحلی ابراز تاسف کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ساحلی از 18 اسفندماه به میزبانی بندرترکمن در استان گلستان آغاز شده است و تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد.

رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، آرش وکیلی، بهمن سالمی، عباس پورعسکری، آرمین کمی، ابوالحسن خاکی‌زاده، امیرحسین زمانی و علیرضا آقاجانی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان بودند که از بین آنان، دو بازیکن در اردو حاضر نشدند.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، روز گذشته در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و با تاکید بر این که حضور در اردوی‌های ملی برای هر بازیکنی افتخار است، از غیبت دو بازیکن در این اردو ابراز تاسف کرد.

توفیق کابلی درباره برنامه آماده‌سازی تیم‌های والیبال ساحلی برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا، گفت: در این مرحله، 3 بازیکن زیر 19 سال به همراه بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه الوالحسن خاکی‌زاده از بازیکنان زیر 19 سال و بهمن سالمی از بازیکنان رده بزرگسالان، در اردو حاضر نشدند. این درحالی است که هم بنده و هم مربیان تیم ملی با این دو بازیکن برای حضور در این اردو صحبت کرده بودیم، اما به‌ رغم هماهنگی‌های صورت گرفته و آن هم در شرایطی که حضور در جمع ملی‌پوشان برای هر بازیکنی افتخار است، این دو بازیکن با طرح کردن بهانه‌هایی همچون داشتن مشغله کاری، از حضور در اردو خودداری کردند.

کابلی با یادآوری این که اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی از تاریخ مقرر (18 اسفند ماه) با حضور هفت بازیکن آغاز شده، گفت: بنده برای نظارت بر نحوه اجرای برنامه‌ها به بندر ترکمن سفر کرده‌ام. خوشبختانه مرحله دوم اردوی آماده‌سازی، به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است و بازیکنان در سلامت کامل و با به کارگیری حداکثر توان، زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس کمیته ساحلی درباره ادامه برنامه‌های این کمیته برای حضور شایسته تیم‌های ایران در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: مرحله سوم اردوی آماده‌سازی، از 7 تا 12 فروردین ماه 1400 به مدت 5 روز و به میزبانی آق‌قلا برگزار خواهد شد و 6 بازیکن اصلی به این اردو دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به آغاز لیگ برتر والیبال ساحلی از 18 فروردین ماه اشاره کرد و افزود: بعد از اتمام دور رفت لیگ برتر، ملی‌پوشان برای ارزیابی مجدد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا به آمادگی 100 درصد برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برسند.

کابلی تاکید کرد: با تمهیدات اندیشه شده و با حمایت‌های ویژه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم.

عیسی سنگدوینی (سرپرست)، پرویز فرخی و آق محمد سلاق (مربیان)، عبدالخلیل سلجوقی (بدنساز) و حسینعلی سلاق (آنالیزور)، بازیکنان را همراهی می‌کنند.

نخستین اردوی آماده سازی تیم‌های ملی ساحلی، بهمن ماه سال جاری به میزبانی بندر خمیر استان هرمزگان برگزار شد.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کنند و مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا، از هفتم تا یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ در کشور چین برگزار خواهد شد.

تیم‌های والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی، سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک را به دست آوردند و در این رقابت‌ها هشت کشور چین (دو سهمیه)، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و یک کشور دیگر که در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک مشخص خواهد شد، حضور دارند.

فرمت مسابقات، بر اساس رقابت کشورها با هم است و در مجموع دو برد از سه مسابقه، تیم صعود کننده به المپیک را مشخص خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز