رضا اطری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آرزوی هر ورزشکاری درخشش در المپیک است/ تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای تیم ملی کشتی باشم

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۲۲۵۱
آرزوی هر ورزشکاری درخشش در المپیک است/ تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای تیم ملی کشتی باشم
آزادکار مطرح تیم ملی کشور گفت: تعویق المپیک توکیو اتفاق خوبی نبود.

رضا اطری، آزادکار تیم ملی ایران که چندی پیش موفق شد جواز حضور در مسابقات المپیک 2020 توکیو را از آن خود کند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: برای حضور در المپیک کادر فنی چند مرحله انتخابی برگزار کرد که خوشبختانه در آخرین انتخابی موفق شدم به همراه حسن یزدانی مجوز حضور در توکیو را به دست بیاورم. تعویق المپیک اتفاق خوبی نبود ولی باید آن را به فال نیک بگیریم و تلاش کنیم پس از این با برنامه ریزی بهتری روند آماده سازی مان را طی کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه سال 99 اصلا سال خوبی نبود و به کل همه نابود شدیم. تعطیلی اردوها و مسابقات از یک طرف و مشکلات اقتصادی از طرف دیگر و هزار معضل دیگر همه باعث شد سال سختی را سپری کنیم. به شخصه تنها نکته مثبتی که امسال داشتم ازدواجم بود.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: آرزوی هر ورزشکاری درخشش در المپیک است. من هم تلاش خواهم کرد نماینده مناسبی برای تیم کشتی آزاد ایران باشم و مزد زحماتم را ببینم ولی این را هم بگویم که مدال المپیک نیاز به حمایت دارد.

اطری خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ از نقاط عطف فدراسیون بود و خیلی ها به دنبال این بودند که لیگ برگزار نشود و حتی زیر آب زنی می کردند اما با تدبیر علیرضا دبیر به خوبی این حواشی مدیریت شد و لیگ استارت خورد. در کنار تیم ایران مال بودم، تیمی که بسیار حرفه ای است و خوشبختانه حمایت خوبی از کشتی گیران دارد.

عضو تیم ملی گفت: سال نو را به همه تبریک می گویم. امیدوارم سال 1400 واقعا سال بهتری باشد، المپیک برگزار شود و بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز