شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آلکنو به تیم ملی والیبال کمک می‌کند/ فوت میناوند و انصاریان تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۹ بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۲۲۷۴
آلکنو به تیم ملی والیبال کمک می‌کند/ فوت میناوند و انصاریان تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۹ بود
عضو تیم ملی والیبال گفت: فوت میناوند و انصاریان تلخ‌ترین اتفاق سال 99 بود.

شهرام محمودی، بازیکن والیبال درباره وضعیت این رشته در سالی که گذشت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در سالی که گذشت متاسفانه تمام رویدادهای ملی در رشته والیبال به دلیل شرایط ویژه ای که ویروس کرونا به وجود آورده بود لغو شد. در ادامه هم مسابقات باشگاهی کشور نیمه کاره ماند و اردوهای تیم ملی هم ادامه پیدا نکرد. در کنار آن فدراسیون هم درگیر انتخابات بود و خوشبختانه بالاخره پس از مدت ها تنش رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. به مرور فدراسیون با توجه به فرصتی که داشت تلاش کرد گزینه خوبی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند که در نهایت این انتخاب منجر به حضور آلکنو در تیم ملی شد. آلکنو قطعا مربی بزرگی است و حضورش می تواند برای تیم ملی ایران در المپیک موثر باشد.

او افزود: اما در کل وقفه یک ساله ای که برای المپیک رخ داد از نظر روحی خیلی برای ورزشکاران خوب نبود. البته بیشترین استفاده را بازیکنانی کردند که مصدوم بودند چون به خوبی دوران آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشتند و الان هم زمان لازم برای تمرین را دارند. در این بین از یک جهت هم خوب شد چون تیم ملی پیش از آن سال بسیار سنگینی را در رقابت های بین المللی پشت سر گذاشته بود بنابراین یک ریکاوری خوب برای همه شد اما امیدوارم المپیک برگزار شود و تیم ملی ایران هم نتیجه خوبی را در این رویداد مهم به دست بیاورد.

محمودی گفت: امسال مسابقات لیگ را پس از چندین ماه تعطیلات داشتیم البته من خیلی به طور جدی پیگیر بازی ها نبودم اما در مجموع تیم های خوبی شرکت کردند و بازی های خوبی را هم به نمایش گذاشتند. به نظرم در این شرایط که فرصتی برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی برای تیم ملی نیست مسابقات لیگ تا حدی می تواند در جهت آماده سازی بازیکنان موثر باشد اما واقعیت این است که لیگ ایران دیگر آن جذابیت و حتی کیفیت سابق را ندارد. زمانی برخی از بازی های لیگ به قدری حرفه ای بود که به اعتقاد من لول بین المللی داشت اما الان اینطور نیست. در حال حاضر یک سری ستاره های ملی پوش ما در لیگ های خارجی شاغل هستند و  به دلیل مشکلات ارزی هم که وجود دارد بازیکن خارجی خوبی را تیم ها نمی توانند جذب کنند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه ویروس کرونا آنقدر همه چیز را تحت تاثیر قرار داد که هیچ خبری نتوانست کام مردم را شیرین کند اما در زندگی شخصی خودم تولد دخترم تنها اتفاق شیرین امسالم بود. البته در کنار آن از دست دادن مهرداد میناوند و علی انصاریان قطعا جزو اتفاقات تلخ بود، آنقدر تلخ که همه را شوکه کرد. امیدوارم که 1400 واقعا سالی بهتر برای همه ما باشد. به مردم توصیه می کنم هنوز هم این ویروس را جدی بگیرند و تا جایی که می توانند مراقب سلامتی خودشان باشند. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز