ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شیوع کرونا به تنیس روی میز هم لطمه زد/ هیچ‌چیز با ارزش‌تر از سلامتی برای یک انسان نیست

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۲۸۵
شیوع کرونا به تنیس روی میز هم لطمه زد/ هیچ‌چیز با ارزش‌تر از سلامتی برای یک انسان نیست
عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: سال 99 به نظرم سرتاسر اتفاق بد بود چرا که همش درگیر بیماری کرونا بودیم و این اواخر هم که ورزشکاران مطرحی چون مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم.

ندا شهسواری، عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره وضعیت این رشته در سالی که گذشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سال 98 از بهمن ماه که کم کم خبرهای شیوع کرونا در ایران پیچیده شد متاسفانه تعطیلی مسابقات و اردوها را در پی داشت. اردوهای تیم ملی ما هم تعطیل شد و در این مدت که تا همین چند ماه پیش هم ادامه داشت به صورت انفرادی در خانه تمرین می کردم ولی کم کم با بهتر شدن شرایط و تعریف یکسری پروتکل ها برای از سرگیری مسابقات و ... استارت اردوهای تیم ملی زده شد.

او افزود: در این مدت چند مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و مدتی هم درگیر مسابقات سوپرلیگ شدیم. سال 99 به نظرم سرتاسر اتفاق بد بود چرا که همش درگیر بیماری کرونا بودیم و این اواخر هم که ورزشکاران مطرحی چون مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم. خبر خوبی در زندگی شخصی و ورزشی ام نداشتم. تقریبا یک سال کسل کننده را بیشتر در حوزه کاری ام سپری کردم.

عضو تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: البته مسابقات لیگ برگزار شد که به نظرم کار خوبی بود از سمت فدراسیون، قطعا برگزاری هر مسابقه ای در این شرایط ریسک بزرگی است اما حداقل در رشته تنیس روی میز جزو الزامات بود. سطح مسابقات لیگ واقعا خوب بود. البته در ابتدا بازیکنان چندان به این روش آشنا نبودند و حتی به دلیل تعطیلات طولانی مدت آمادگی لازم را هم نداشتند اما کم کم همه چیز بهتر شد و استرس بازیکنان از بین رفت. الان مرحله رفت و برگشت به خوبی برگزار شده است و احتمالا پلی آف هم آخر فروردین برگزار شود تا تکلیف برترین ها مشخص شود.

او افزود: در کنار تیم پادما یدک اصفهان بودم که تیم کاملا بومی است و تقریبا می توانم بگویم بازیکن ملی پوش و مطرح شان فقط من هستم. امسال هم از چند تیم دیگر پیشنهاد خوب داشتم اما همیشه معتقدم که باید بازیکنان در همه تیم ها پخش شوند تا کیفیت مسابقات بالا برود. این که یک لیگ تک قطبی داشته باشیم اصلا چیز جالبی نیست. از طرفی سالهاست برای تیم های اصفهانی بازی می کنم به نوعی این شهر عرق پیدا کردم. تیم مان هم تا اینجای لیگ خیلی خوب بالا آمده است و قطعا تلاش خواهیم کرد جزو برترین ها باشیم.

شهسواری در پایان با تبریک سال نو به مردم گفت: امیدوارم که سال بهتری برای همه باشد. تنها توصیه ای که به همه داریم این است که قدر سلامتی شان را بدانند و فقط و فقط و فقط برای حفظ آن تلاش کنند. هیچ چیز با ارزش تر از سلامتی برای یک انسان نیست. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز