علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی صلاح استقلال را می‌خواهد/ روحیه بازیکنان بالا رفته است

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۶:۴۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۲۲۹۱
مجیدی صلاح استقلال را می‌خواهد/ روحیه بازیکنان بالا رفته است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی صلاح تیم را می‌خواهد و بهتر از هر کسی می‌داند هر بازیکنی چه شرایطی دارد.

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت آبی‌پوشان گفت: شرایط محمود فکری در استقلال به گونه‌ای شده بود که او دیگر نمی‌توانست بماند. هجمه‌ها علیه او زیاد شده بود و متاسفانه در فضای مجازی جو برای او خوب نبود. هواداران استقلال کم طاقت و کم تحمل شده بودند و بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی و حتی نایب قهرمانی نیم فصل دیگر به تیم اعتماد نداشتند. دوست ندارم علیه فکری حرف بزنم در حالی که می‌بینم برخی دوستان که در زمان حضور او در استقلال حمایتش می‌کردند بعد از جدایی‌اش علیه او حرف زدند.

او درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال افزود: من همیشه از همه مربیانی که در استقلال کار می‌کنند حمایت می‌کنم چون استقلال را فارغ از نام‌ها دوست دارم. با فرهاد سال‌ها در استقلال همبازی بودم و هیچ‌کس را اندازه او استقلالی نمی‌دانم. فرهاد واقعا استقلال را دوست دارد و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نمی‌کند. مجیدی سال گذشته هم می‌توانست نتایج بهتری با استقلال بگیرد اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و مدیریت چطور پشت او را خالی کرد. با این حال این بار هم وقتی استقلال به فرهاد نیاز داشت او برگشت و در خدمت تیم است.

نیکبخت درباره دو دیدار اخیر استقلال که با حضور مجیدی بوده، گفت: شاید فرهاد هنوز از نظر فنی نتوانسته باشد استقلال را خیلی متحول کند اما کاملا مشخص است از نظر روانی روی بازیکنان کار کرده است. بازیکنان استقلال با شوق و اشتیاق بیشتری بازی می‌کنند و روحیه‌شان بالا رفته است. به نظر من مجیدی می‌تواند استقلال را به ساحل آرامش برساند و امیدوارم همه پیشکسوتان از او حمایت کنند. البته در این بین نقش باشگاه هم مهم است و باید فضای آرامی برای فرهاد و بازیکنان ایجاد شود.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان درباره برخورد انضباطی مجیدی با دانشگر افزود: مجیدی صلاح تیم را می‌خواهد و بهتر از هر کسی می‌داند هر بازیکنی چه شرایطی دارد. باید به تصمیم‌های او احترام گذاشت. اینکه مجیدی بسیار منضبط است و روی نظم تاکید دارد کمک زیادی به استقلال می‌کند. دانشگر هم بازیکن خوبی است اما باید بداند که نام استقلال از هر بازیکنی مهم‌تر است.

نیکبخت واحدی درباره حضور آرمان رمضانی در استقلال گفت: مجیدی سرمربی توصیه پذیری نیست و حتما آرمان رمضانی را قبول داشته که او را انتخاب کرده است. او بهترین تصمیم‌ها را برای استقلال می‌گیرد و همانطور که خودش گفته می‌خواهد عزت استقلال را به این تیم برگرداند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز