سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی تا پایان قراردادش باید بماند/ نباید همه کاسه کوزه‌ها سر یک نفر شکسته شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۳۰۶
مجیدی تا پایان قراردادش باید بماند/ نباید همه کاسه کوزه‌ها سر یک نفر شکسته شود
پیشکسوت استقلال گفت: وقتی محمود فکری نتایج مدنظر هواداران را نگرفت همه کاسه کوزه‌ها بر سر او خراب شد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت استقلال در سال 99 گفت: برای کسب موفقیت در یک باشگاه باید همه ارکان تمرکز و حواس خود را روی این هدف مشترک بگذارند و اگر در یک بخش وظایف به درستی انجام نشود، همه چیز به هم می‌ریزد. در این بین طبیعی است که وقتی تیمی موفق نشود همه از سرمربی جواب می‌خواهند و اوست که باید پاسخگوی مشکلات پیش آمده باشد. متاسفانه در استقلال سال 99 این شرایط پیش آمد و وقتی محمود فکری نتایج مدنظر هواداران را نگرفت همه کاسه کوزه ها بر سر او خراب شد.

او در ادامه با اشاره به جدایی فکری از استقلال بیان کرد: فکر می کنم هواداران روی دلسوزی بیش از حد یا احساسات به خصوص در سال های اخیر از بین تغییر و ثبات همواره در لحظات حساس و بحرانی همواره به تغییر رای داده اند. شفر برود منصوریان بیاید، منصوریان برود فلانی بیاید و این دور باطل ادامه دارد و سالهاست تغییرات بی نتیجه در استقلال رخ می دهند. نتیجه این همه تغییر هم فقط از بین رفتن ثبات در استقلال بوده و هم جامی نصیب این تیم نشده است. متاسفانه تغییرات در استقلال تبدیل به رویه و فرهنگ شده و دارد این تیم را نابود می کند. شاید من نوعی در ابتدای فصل با انتخاب فکری مخالف بودم و نظر منفی بود و می گفتم بهتر است ایشان بعد از یکی 2 فصل دیگر به استقلال بیاید اما بعدا که سرمربی استقلال شد از او حمایت کردم و موافق جدایی اش نبودم اما متاسفانه یک سرمایه دیگر استقلال سوخت.

بختیاری‌زاده با اشاره به حضور مجیدی در استقلال گفت: مگر مجیدی قبلا سرمربی استقلال نبود؟ مگر نتایج خوبی با این تیم نگرفت؟ پس چرا به فرهاد اجازه جدایی داده شد تا دوباره بعد از یک نیم فصل به استقلال برگردد؟ من مخالف رفتن فکری بودم که فقط یک نیم فصل به او فرصت داده شد ولی الان هم برای فرهاد آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم طبق قرارداد 2 سال و نیمه ای که بسته در استقلال بماند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز