صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان دوست داشتند مجیدی برگردد/ آرزویم در سال ۱۴۰۰ قهرمانی استقلال است

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۷:۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۲۳۵۸
بازیکنان دوست داشتند مجیدی برگردد/ آرزویم در سال ۱۴۰۰ قهرمانی استقلال است
مربی اسبق استقلال گفت: آرزویم برای سال 1400 سلامتی همه مردم و قهرمانی استقلال در لیگ برتر است.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره اتفاقاتی که استقلال در سال 99 تجربه کرد، اظهار داشت: استقلال سالی پر از حاشیه را سپری کرد. اتفاقات مشابه سال های گذشته امسال هم رخ داد و استقلال از بی ثباتی رنج برد. سال 99 می توانست برای استقلال با یک قهرمانی در جام حذفی تمام شود اما اشتباهات مدیریتی این فرصت را از تیم گرفت. همان زمان تاکید کردم که استقلال نباید قربانی اختلافات شخصی شود اما آقایان به بهانه بازگرداندن استراماچونی تیم را به هم ریختند.

او در ادامه با اشاره به حضور محمود فکری گفت: همان زمان که مجیدی از استقلال جدا شد کاملا مشخص بود که خبری از بازگشت استرماچونی نیست. ای کاش استقلال همان زمان مجیدی را برمی گرداند چون او به شناخت کافی از تیم رسیده بود و می توانست با تقویت در برخی از پست ها شروع خوبی داشته باشد اما استقلال در فاصله 20 روز تا شروع لیگ سرمربی اش را انتخاب کرد و فکری دوباره باید از نو استقلال را می ساخت.

ورمزیار افزود: فکری نتوانست در دورانی که در استقلال حضور داشت نقاط ضعف تیمش را برطرف کند. درست است که استقلال در مقطعی از فصل صدرنشین هم بود اما کاملا مشخص بود که این صدرنشینی شکننده است و دوام نخواهد داشت. از طرف دیگر فکری در مقابل حاشیه ها سیبل شد و حتی دستیارانش هم نمی توانستند به او کمک کنند. درست است که فکری کاپیتان استقلال بوده و با حاشیه های این تیم آشنایی داشت اما کاپیتانی با سرمربیگری فرق دارد و فکری نتوانست حاشیه ها را مدیریت کند.

ورمزیار درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال گفت: تغییرات همواره با شوک همراه هستند که خوشبختانه برای استقلال این شوک مثبت بود و شاید بازیکنان بیشتر دوست داشتند این اتفاق رخ دهد و این را با دوندگی و انگیزه بالایشان نشان می‌دهند. در واقع با برطرف شدن برخی مشکلات عملکرد بازیکنان هم بهتر شده است. نمی‌خواهم بگویم در زمان فکری بازیکنان کم‌کاری کردند بله برخی مشکلات وجود داشتند که روی عملکرد نفرات تاثیرگذار بود. برخی بازیکنان با برخی مربیان نمی‌توانند کار کنند یا اینکه اخلاق‌شان به هم نمی‌خورد و خوب از آنها بازی گرفته نمی‌شود شاید دلیل عملکرد بهتر بازیکنان برطرف شدن همین مشکلات بوده چون با حضور مجیدی اوضاع بهتر شده و این هنر مجیدی است که از بازیکنان بهترین استفاده را می‌برد.

ورمزیار درباره تعطیلات عید و اینکه مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند، افزود: قطعا باید پروتکل ها به صورت جدی تر رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید. دیگر مردم باتجربه هستند و می دانند باید چطور رفتار کنند تا خود و خانواده شان در امنیت باشند. آرزویم برای سال 1400 سلامتی همه مردم و قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز