سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سال ۹۹ خوب نبود/ با قهرمانی در آسیا کلکسیون افتخارات پرسپولیس تکمیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۷:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۵
سال ۹۹ خوب نبود/ با قهرمانی در آسیا کلکسیون افتخارات پرسپولیس تکمیل می‌شود
مهاجم اسبق پرسپولیس بر این باور است که در سال 1400 شرایط برای تحقق قهرمانی این تیم در آسیا وجود دارد.

به گزارش برنا؛ سهراب انتظاری در گفت‌وگوی نوروزی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پرسپولیس، کرونا و.... صحبت‌های ویژه‌ای داشت.

- سال 1399 به پایان رسید. این سال چگونه بود؟

فکر می کنم در این سال بدترین اتفاقات ممکن رخ داد و مطمئن هستم هیچ کس از پایان یافتن این سال ناراحت نیست و همه دوست داشتند این سال سخت با تمام خاطرات تلخش به امید روزهای بهتر زودتر به پایان برسد.

- اوضاع و احوال پرسپولیس را در این سال چطور دیدید؟

پرسپولیس اگرچه در این سال شانس قهرمانی در آسیا را از دست داد اما در مجموع روند خوب و قابل قبولی را طی کرد و توانست با وجود شرایط سخت کرونا و برخی محدودیت های مهره ای و نفری که داشت، برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ برتر قهرمان شود و در لیگ بیستم خود با کمترین نوسان برای قهرمانی می جنگد.

- چه اتفاق خوبی را در سال جدید برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنید؟

پرسپولیس این شانس را دارد که با قهرمانی در ماه های ابتدایی سال 1400 رکورد خوبی را برای خود به ثبت برساند و با تلاش بیشتر این بار نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به قهرمانی تبدیل کند تا انتظار هواداران برای قهرمانی در آسیا به پایان برسد. با قهرمانی در آسیا کلکسیون افتخارات پرسپولیس تکمیل می شود.

- تلخ‌ترین اتفاق سال 99 از نظر شما چه اتفاقی بود؟

ویروس لعنتی کرونا خیلی از خانواده های ایرانی را داغدار کرد و پرسپولیسی ها هم جزو عزاداران این بیماری کشنده شدند. ما در این سال عزادار مهرداد میناوند و علی انصاریان شدیم تا به نوعی شادی و شعفی برای نوروز و عید برای ما باقی نماند. متاسفانه همه ما با شوک بدی مواجه شدیم. خدا به خانواده های این دو عزیز صبر بدهد. 4

نظر شما