پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال خانه مجیدی و امثال او است/ آرزویی جز رفتن کرونا ندارم

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۰۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۶
استقلال خانه مجیدی و امثال او است/ آرزویی جز رفتن کرونا ندارم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای سال 1400 جز سلامتی و از بین رفتن کرونا آرزویی ندارم.

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سالی که برای استقلال سپری شد، اظهار داشت: استقلال مثل سال های گذشته در سال 99 هم روزهای خوبی را سپری نکرد. تیم مثل سال های گذشته بی ثبات بود و نیمکت استقلال بین 2 سرمربی دست به دست شد. همه ما استقلالی ها روزهای سختی را سپری کردیم درحالی که تیم رقیب در آرامش بود و هر روز از قبل قوی تر می شد.

او ادامه داد: از ابتدای فصل گفتم آمدن محمود فکری به استقلال زود است اما کو گوش شنوا؟ خود فکری هم وسوسه شد برای نشستن روی نیمکت این تیم اما ای کاش مسئولیت استقلال را نمی پذیرفت. از طرف دیگر بازیکنان استقلال هم در حق فکری بد کردند. برخی از آنها حتی در حد یک تیم دسته سومی هم بازی نمی کردند و کاملا مشخص بود با فکری مشکل داشتند.

دروازه‌بان اسبق استقلال عنوان کرد: نتایج و سبک بازی استقلال با فکری اصلا در شان استقلال نبود اما من راضی به برکناری او نبودم. نمی شود گفت همه تقصیرات برگردن فکری است. او برای استقلال هرچه در توان گذاشت همین بود اما برخی عوامل دست به دست هم دادند تا نتواند در استقلال بماند. این باشگاه مشکلات زیادی دارد که برای نتیجه گرفتن همه این مشکلات باید از بین برود.

برومند با انتقاد از برخی رفتارهای فکری گفت: فکری که خودش روزی کاپیتان استقلال بوده نباید اجازه می داد برخی بازیکنان شان این تیم را پایین بیاورد. مگر می شود کاپیتان یک تیم وسط بازی استادیوم را ترک کند و برود و مربی به او اعتراض نکند؟ از روزی که وریا غفوری آن کار را انجام داد نسخه فکری پیچیده شد.

برومند با اشاره به بازگشت مجیدی به استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد نباید از اول می رفت که بخواهد برگردد. استقلال خانه او و امثال اوست و باید می ماند چون مشخص بود عمر برخی از آقایان در این باشگاه کوتاه است. برخی مدیران باید بدانند به هیچ عنوان نمی توانند از کسی مثل مجیدی محبوب تر شوند. الان هم فرهاد با امضای هواداران به استقلال برگشت و همین هواداران باید تا روز آخر قراردادش حامی او باشند و حمایتش کنند. من به آینده فرهاد با استقلال امیدوار هستم و اطمینان دارم فرهاد با پیاده کردن نظم و انضباط در تیم می تواند روزهای خوشی را رقم بزند.

او در پایان با اشاره به این که آرزویی جز سلامتی ندارد، گفت: برای سال 1400 جز سلامتی و از بین رفتن کرونا آرزویی ندارم. فوتبال ایران داغ 2 عزیز را دید و از مردم خواهش می کنم پروتکل ها رعایت کنند. 5/5

نظر شما