محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جای پدر و مادرم خالی است/ پرسپولیس تا هوادارانی به این خوبی دارد، غم ندارد

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۳۸۶
جای پدر و مادرم خالی است/ پرسپولیس تا هوادارانی به این خوبی دارد، غم ندارد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: حمایت هواداران و همین طور پیشکسوتان یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس بود.

به گزارش برنا؛ محمد پنجعلی در گفت‌وگوی نوروزی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا به مردم توصیه کرد در خانه بمانند تا بعد از تعطیلات دوباره عزادار عزیزان‌مان نشویم.

صحبت‌های کاپیتان اسبق پرسپولیس در زیر آمده است:

- از فراز و نشیب‌های سال 99 صحبت کنید؟

متاسفانه سال 99 سال تلخی برای هم ما بود. در این سال بیماری کرونا زندگی را برای همه سخت کرده بود و مردم شرایط بدی داشتند. بالطبع این موضوع در ورزش و فوتبال ما هم مشکلاتی را ایجاد کرد و هیچ چیز در این سال سرجای خودش نبود.

- ارزیابی‌تان از اوضاع حاکم بر پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس در سال های قبل با برانکو اوج گیری خوبی را داشت و امسال هم این روند با یحیی گل محمدی و همکارانش ادامه پیدا کرد. قهرمانی در ایران و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا موید این مطلب است که گل محمدی در سال 99 توانست پرسپولیس را در شرایط خوبی نگه دارد. این در حالی بود که در برهه های زمانی مختلف، پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو بود اما این مشکلات کمترین تاثیر را در روند فنی تیم داشت که این موضوع جای تقدیر دارد.

- فکر می‌کنید جدا از مسائل فنی، چه موضوعی به کم نوسان بودن شرایط پرسپولیس کمک کرده است؟

بدون شک حمایت هواداران و همین طور پیشکسوتان یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس بود. شما ببینید این تیم در دوره برانکو هم در برهه ای در نتیجه گیری مشکل داشت اما وقتی حمایت هواداران و پیشکسوتان پشت تیم و باشگاه بود، مشکلات را حل کردند. پرسپولیس تا این هواداران به این خوبی دارد، غم ندارد.

- به نظرتان در سال 99 بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

خوشبختانه پرسپولیس در سال های اخیر پر از ستاره بوده و حضور و درخشش این ستاره ها به این تیم کمک کرده تا نتایج خوبی بگیرد. امسال هم پرسپولیس بیست و چند ستاره داشت، بیست و چند قلب در یک پیکر که به پرسپولیس کمک کرد تا موفقیت های خوبی را کسب کند.

- در سال نو، جای چه کسانی را خالی می‌بینید؟

در سال های قبل، هر سال روز اول عید با خواهر و برادرها در خانه پدری دور هم جمع می شدیم. حالا سال هاست که این اتفاق رخ نمی دهد و این دو عزیز را از دست داده ایم. هر سال روز اول عید و در تعطیلات نوروزی جای خالی آنها را بیشتر از قبل حس می کنیم.

- و امسال خانواده علی انصاریان و مهرداد میناوند هم از حضور این دو عزیزشان محروم هستند!

خدا به خانواده شان صبر بدهد. واقعا این اتفاقی که برای آنها رخ داد، شوکه کننده بود. هیچ کس رفتن شان را باور ندارد. این اتفاق حالاحالاها فراموش شدنی نیست. واقعا جای این دو بین همه ما خالی است.

- و حرف پایانی؟

برای همه مردم ایران سالی توام با سلامتی و آرامش را آرزو دارم و امیدوارم علاوه بر بیماری، کرونای اقتصادی هم در جامعه ما به پایان برسد و بتوانیم سالی خوب و پر از خبرهای خوب را در پیش داشته باشیم. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز