بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آرزوی قهرمانی استقلال در آسیا را دارم/ مجیدی تیم خودش را تحویل گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۰
آرزوی قهرمانی استقلال در آسیا را دارم/ مجیدی تیم خودش را تحویل گرفت
مربی اسبق استقلال گفت: آرزوی فوتبالی‌ام در سال 1400 قهرمانی استقلال در ایران و آسیاست.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سالی که برای استقلال سپری شد، اظهار داشت: استقلال در سالی که گذشت قربانی بی‌درایتی و بی‌تدبیری‌ها شد. تیمی که در آستانه قهرمانی جام حذفی بود به‌خاطر اشتباه مدیریت تمرکز و روحیه خود را از دست داد و برای لیگ قهرمانان هم سرمربی نداشت. این در حالی است که فرهاد مجیدی کم‌کم داشت در آن تیم جا می‌افتاد و به شناخت کافی رسیده بود. اطمینان دارم در آن مقطع زمانی اگر فرهاد در استقلال می‌ماند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق می‌شد اما فرهاد را فراری دادند و بعد از 6 ماه دوباره به سراغ او رفتند.

او درباره دوران حضور محمود فکری در استقلال گفت: برای من که پیشکسوت استقلال هستم فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت این تیم بنشیند و فقط به فکر موفقیت تیمم هستم. استقلال با فکری خوب شروع کرد و امیدوار بودیم روزهای خوب ادامه پیدا کند ولی اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که فکری در استقلال دوام نیاورد. او فشار روانی زیادی را تحمل کرد و نتوانست روی کار فنی تمرکز داشته باشد. با حفظ شدن تیم فصل گذشته و نفراتی که اضافه شدند امیدوار بودیم استقلال فصل خوبی داشته باشد اما متاسفانه امسال هم این اتفاق نیفتاد و پیشکسوتان و هواداران مدام نگران شرایط تیم بودند. استقلال تا اواخر نیم فصل اول هم شرایط خوبی داشت اما حاشیه‌ها اجازه نداد تیم روزهای خوبی داشته باشد.

سرپرست اسبق آبی‌پوشان ادامه داد: نمی‌دانم در فضای مجازی چه خبر است و چرا باشگاه استقلال با حاشیه‌سازان مقابله نمی‌کند. درست است که استقلال از نظر فنی روزهای خوبی نداشت اما دلیل اصلی به هم ریختن اوضاع این تیم حاشیه‌ها هستند. پیش‌بینی می‌کردم فضای مجازی برای استقلال مشکل‌ساز شود و تیم را به بیراهه ببرد. افرادی در این فضا هستند که برای استقلال تصمیم‌گیری می‌کنند و همین‌ها باعث چند دستگی هواداران استقلال شدند.

فریبا افزود: دلم نمی‌خواست خبر جدایی محمود فکری از استقلال را بشنوم چون او سرمایه باشگاه است و عمرش را در این تیم گذرانده اما متاسفانه یکی دیگر از فرزندان استقلال قربانی شد. دوست نداشتم همان سرنوشتی که برای منصوریان و مجیدی رقم خورد برای فکری هم تکرار شود اما متاسفانه همین‌طور شد و یکی دیگر از فرزندان استقلال سوخت شد.

او درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: طبیعی است که در این شرایط فرهاد مجیدی برای استقلال بهترین گزینه باشد. در واقع فرهاد تیمی را تحویل گرفت که خودش ساخته بود و در بازی‌های اخیر هم نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است. برای استقلال با مجیدی آرزوی موفقیت دارم. برای همه ما فقط استقلال مهم است و فرهاد در صورتی که بتواند آرامش را به تیم بیاورد و استقلال را از حاشیه دور کند می‌تواند به طلسم ناکامی استقلال پایان دهد. استقلال امسال تیم پرمهره‌ای است و واقعا پتانسیل قهرمانی دارد.

مربی اسبق استقلال درباره این که برای سال 1400 چه آرزویی دارد؟ بیان کرد: اول از همه امیدوارم در سال جدید شرایط به روال سابق برگردد و ویروس کرونا ریشه‌کن شود. برای مردم هم آرزوی سلامتی و شرایط اقتصادی خوب دارم. آرزوی فوتبالی‌ام هم قهرمانی استقلال در ایران و آسیاست. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز