مروری بر روز اول هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال جذاب در شهرقدس/ تقابل پایین جدولی‌ها دیدنی است

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۳۳۷۶
جدال جذاب در شهرقدس/ تقابل پایین جدولی‌ها دیدنی است
هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز می شود که این بازی ها در آخرین روزهای زمستان 99 با گرما و جذابیت های خاصی دنبال خواهد شد.

به گزارش برنا؛ روز اول رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته هجدهم امروز در شرایطی پیگیری می شود که قرار بود با احتساب بازی استقلال برابر ماشین سازی امروز شاهد برگزاری 4 دیدار باشیم اما با لغو دیدار فولاد خوزستان برابر گل گهر سیرجان، بازی های امروز به 3 دیدار کاهش پیدا کرد. 

برنامه دیدارهای امروز بدون در نظر گرفتن بازی استقلال در تبریز به شرح زیر است:

پیکان تهران- ذوب آهن اصفهان

جدال جذاب در شهرقدس!

شاگردان مهدی تارتار پس از حذف در جام حذفی و قبول شکست در مقابل استقلال، در هفته هجدهم لیگ برتر برای یک بازی خانگی آماده می شوند. پیکانی ها که پس از پیروزی روحیه بخشی که در هفته قبل در لیگ برتر برابر ماشین سازی کسب کردند، 14 امتیازی شده تا امیدواری ها برای جدایی از انتهای جدول برای اصفهانی ها بیشتر از قبل شده و با روحیه بهتری خود را برای ادامه لیگ آماده کنند. این 2 تیم در شرایطی در بازی رفت در اصفهان روبروی هم به میدان رفتند که تلاش 90 دقیقه ای این تیم ها برنده ای نداشت و نتیجه یک- یک نتیجه پایانی آن دیدار بود.

در آستانه بازی امروز پیش بینی می شود تقابل جذابی را بین شاگردان تارتار و حسینی شاهد باشیم، جدالی که 3 امتیاز آن برای هر یک از این تیم ها ارزش ویژه ای دارد.

نساجی مازندران - سایپا تهران

تقابل پایین جدولی‌ها دیدنی است!

جدال امروز بین نساجی و سایپا در حالی در قائمشهر برگزار می شود که دیگر روی نیمکت قرمزهای شمالی خبری از مجید جلالی نیست و کادر فنی جدیدی سکان هدایت تیم را برعهده دارند. در ادامه رفت و آمدهای عجیب و غریب در لیگ برتر، ساکت الهامی پس از جدایی آقامعلم سکان هدایت نساجی را برعهده گرفت و حالا این تیم با هدایت سرمربی جدیدش باید برابر نارنجی های تهرانی صف آرایی داشته باشند. نساجی در آخرین دیدارش در لیگ برتر با مجید جلالی برابر تراکتور شکست خورد تا برای چندمین بار سرمربی این تیم تغییر کند! در آن سوی میدان شاگردان ابراهیم صادقی هفته قبل برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا به یک امتیاز از 3 امتیاز آن مسابقه دست پیدا کنند.

نساجی و سایپا تا قبل از بازی امروز به ترتیب با 10 و 18 امتیاز در رده پانزدهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند. 3/5

نظر شما