مدافع ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باریکنان ذوب‌آهن انگیزه‌های زیادی دارند/ برای رسیدن به موفقیت، دست از تلاش نمی‌کشم

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۴۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۴۵۹۷
باریکنان ذوب‌آهن انگیزه‌های زیادی دارند/ برای رسیدن به موفقیت، دست از تلاش نمی‌کشم
بازیکن ذوب آهن می گوید در سال جدید نتایج خوبی به دست می آورند.

محمد کاظمی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با بیان اینکه همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را در تمرینات داشته باشم، گفت: من هیچ وقت دست از تلاش بر نداشتم و با انتخابم و پیوستنم به ذوب‌آهن به عنوان تیمی مطرح در آسیا نشان دادم می‌خواهم در سطح بالایی از فوتبال بجنگم و رقابت کنم. 

او افزود: در حال حاضر تمرینات تیم ذوب آهن با هدایت مجتبی حسینی به خوبی انجام می‌شود و بازیکنان و کادر فنی تیم با وفاق و همدلی در پی کسب نتایج خوب و دلخواه طرفداران هستند.

مدافع ذوب‌آهن گفت: خدارا شاکرم که هر وقت به من فرصت بازی رسید کم نگذاشتم و تلاشم را برای تیمم  انجام داده‌ام و اکنون نیز منتظر کوچکترین فرصت هستم تا انگیزه و توانمندی خود را به کادر فنی نشان دهم.

کاظمی، که سابقه بازی در تیم نفت تهران  را نیز دارد، ادامه داد: ذوب‌آهن تیم پر افتخار و دارای مدیریت با برنامه‌ای است و نه تنها من بلکه تمام بازیکنان با انگیزه در این تیم تلاش‌مان این است در ذوب‌آهن دیده شویم و نظر کادرفنی را جلب کنیم.

محمد کاظمی در پایان در مورد شکست مقابل پیکان گفت: متاسفانه گل خوردیم و نتوانستیم  از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سال ۹۹ را با شکست پشت سر گذاشتیم  اما مطمئناً همانطور که روندمان رو به رشد شده و دو پیروزی پشت سر هم به دست آوردیم باز هم این موضوع را تکرار خواهیم کرد. 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز