مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی در پرسپولیس آرزوی من بود/ مسیر طارمی و علیپور را ادامه می‌دهم/ امیدوارم برای پنجمین‌بار متوالی قهرمان شویم

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۴۶۴۵
بازی در پرسپولیس آرزوی من بود/ مسیر طارمی و علیپور را ادامه می‌دهم/ امیدوارم برای پنجمین‌بار متوالی قهرمان شویم
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس با گلزنی در دربی و فینال لیگ قهرمانان آسیا محبوب دل هواداران شد.

به گزارش برنا؛ مهدی عبدی، مهاجم جوان و مازندرانی قرمزهای پایتخت درمورد شرایط تیم پرسپولیس و خودش در سال 1399 با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا صحبت کرد.

-در مورد شرایط پرسپولیس صحبت می‌کنید؟ 

خدا را شکر که سال خوبی را پشت سر گذاشتیم اما از یک جهت حیف چون نتوانستیم در فینال آسیا به قهرمانی برسیم و جام را به کشور عزیزمان بیاوریم. بعد از بازگشت شرایط خوبی را در لیگ پیدا نکردیم اما بعد از چند بازی به خودمان آمدیم و توانستیم همان پرسپولیس قدرتمند همیشگی شویم و در حال حاضر هم که بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم و قدرتمندتر از قبل ادامه می‌دهیم. خیلی دوست داشتیم که سال 99 را با صدرنشینی به اتمام برسانیم اما نشد و این که امیدوارم در پایان فصل برای بار پنجم قهرمان شویم.

- فکر می‌کردید یک روز به پرسپولیس بیایید؟ 

به هر حال بازی در پرسپولیس آرزوی من بود و برای رسیدن به این آرزو تمام تلاشم را انجام دادم. خیلی‌ها در این تیم تبدیل به پدیده شدند و می‌دانستم که من هم می‌توانم با تمرینات مکرر این کار را انجام دهم و از این که پیراهن قرمز را بر تن دارم حس غرور می کنم.

- درمورد اولین تجربه گلزنی آن هم در دربی صحبت کنید.

گلزنی در دربی خیلی خاص و متفاوت است و بسیار شیرین بود که اولین گلم را در دربی به ثمر رساندم و موجب شادی هواداران شدم.

- درباره گلزنی در نیمه نهایی و فینال آسیا چه نظری دارید؟ 

این گل ها به نوعی بین‌المللی محسوب می‌شوند و برای بازیکنان یک چیز دیگر است ای کاش همانطور که در اول صحبت‌هایم گفتم پرسپولیس قهرمان آسیا می شد زیرا مستحقش بود ولی به هر حال ما قهرمان غرب آسیا شدیم و قطعاً امسال هدف‌گذاری کرده‌ایم که در آسیا نیز به جام برسیم.

- آیا به رسیدن به تیم ملی فکر می‌کنید؟

بله به هر حال پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است، من هم مثل همه دوست دارم که به تیم ملی کشورم خدمت کنم و می دانم که آقای اسکوچیچ همه بازیکنان را زیر نظر دارد و اگر صلاح بداند من را نیز دعوت می کند.

- چه شد که در سن کم تصمیم به ازدواج گرفتید؟ 

دوست داشتم به زندگی ام سر و سامان دهم و از این رو تصمیم به ازدواج گرفتم. از کاری که کردم خیلی خوشحال هستم و الان از آرامش بیشتری برخوردارم و روی فوتبال و زندگی شخصی‌ام تمرکز کردم.

- درمورد علیپور و طارمی چه نظری دارید؟ 

کوچک تر از این حرف ها هستم که در مورد این بازیکنان صحبت کنم. این دو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده اند و ما هم داریم مسیر آنها را ادامه می‌دهیم و انشالله که بتوانم به تیمم کمک کنم. برای موفقیت تیم ما تمام توانمان را می گذاریم.

- درمورد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان چه حرفی دارید؟ 

همه مردم ایران با فوت این دو عزیز گریه کردند و واقعا خیلی سخت بود که در این سن و سال و این گونه شوکننده آن ها را از دست بدهیم. در هر حال پرسپولیسی‌ها و همه مردم با این دو خاطرات بسیاری دارند و آخر سالی حال روحی همه ما با درگذشت آقای میناوند و انصاریان خراب شد. برای آنان از خداوند طلب مغفرت دارم.

- بهترین و بدترین خاطره شما از سال 99 چیست؟ 

بهترین و بدترین هر 2 گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا است از این رو خوب بود که گل آسیایی آن هم در فینال بسیار رضایت بخش است و از این طرف هم بد بود چون که پرسپولیس نتوانست قهرمان شود و به خواسته واقعی مان نرسیدیم ولی مطمئن باشید که عدم قهرمانی در آسیا را جبران خواهیم کرد. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز