ایران- سوریه

شاگردان اسکوچیچ از رقبا زهرچشم می‌گیرند!

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۶۹۰۱
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی سوریه است.

به گزارش برنا؛ شاگردان دراگان اسکوچیچ در مسیر آماده سازی خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی در دیداری دوستانه و تدارکاتی بازی ویژه ای را پیش روی خود دارند و باید برابر تیم ملی سوریه به میدان بروند.

این در حالی است که ملی پوشان سوری هفته گذشته در بازی دوستانه مقابل بحرین با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند تا حالا با اندیشه جبران مافات پای به استادیوم آزادی بگذارند.

جالب است بدانید بعد از این باخت سوری ها در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ «برکناری معلول» خواهان اخراج سرمربی تونسی خود شده اند تا بدین ترتیب در فضایی ملتهب خود را برای تقابل دوستانه در برابر ایران آماده کنند.

سوریه ساعت 17:30 به مصاف شاگردان اسکوچیچ می رود و  شرایط خاص حاکم بر اردوی سوریه در آستانه این دیدار می تواند در تعیین سرنوشت سرمربی این تیم نقش ویژه ای داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی اش برابر سوریه با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی 16 خرداد ماه 1398 مصاف سوریه رفت که طی آن موفق شد با برتری 5 بر صفر گل‌های ایران را در آن دیدار علیرضا جهانبخش (دقیقه 28)، مهدی طارمی (دقیقه 35، 57 و 76)، اللهیار صیادمنش (دقیقه 88) به ثمر رساندند تا در روز پاگشای ویلموتس شکست سنگینی به سوریه ای ها تحمیل شود. حالا پس از حدود یک سال و اندی تیم ملی ایران این بار با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات برابر تیم ملی سوریه به میدان می رود.

تیم ملی ایران پس از مدت ها دوری از بازی رسمی در شرایطی برای این دیدار دوستانه آماده می شود که حضور چند چهره جدید در کنار نیروهای قدیمی و باتجربه برای ارزیابی مهمی آماده می شوند.

تیم ملی که با توجه به از دست دادن شانس و امتیاز میزبانی شرایط ویژه ای دارد در تلاش است با موفقیت در دیدارهای دوستانه اش، مسیر خود را تا رسیدن به اهداف ویژه ای که در سر می پروراند هموارتر کند.

شاگردان اسکوچیچ در این بازی می توانند گوشه ای از پتاسیل و توانایی های خود را به رقبای رسمی شان نشان داده و تا قبل از بازی های رسمی و اصلی شان از حریفان خود زهرچشم خوبی بگیرند و آمادگی خود را به رخ حریفان بکشند. 3

نظر شما
پرونده ویژه