مروری بر بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر؛

از جنگ تماشایی در تبریز تا تقابل در شهر قرمز کرونایی!

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۶۹۱۷
از جنگ تماشایی در تبریز تا تقابل در شهر قرمز کرونایی!
در دومین روز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر شاهد برگزاری دیدارهای ویژه‌ای هستیم.

به گزارش برنا؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در دوره بیستم، در حالی شاهد برگزاری هفته بیستم هستیم که پیش بینی می شود رقابت های داغ و ویژه ای در پیش باشد. با توجه به در پیش بودن این بازی ها، این دیدارها را مرور می کنیم:

تراکتور تبریز - مس رفسنجان  

جنگ تماشایی در تبریز

شاگردان رسول خطیبی که سال 99 را با شکست تلخی به پایان رساندند امیدوار هستند در سال جدید خاطره بد شکست برابر سپاهان را به دست فراموشی سپرده و با روحیه خوبی کار خود را در این فصل ادامه دهند. تراکتوری ها در دیداری خانگی به دیدار مس رفسنجان می روند تا بدین ترتیب در این بازی شاهد تقابل ویژه ای در تبریز باشیم. پرشورها که در 18 بازی قبلی خود صاحب 26 امتیاز شده اند در حالی میزبان شاگردان ربیعی هستند که مسی ها تا قبل از این دیدار با 24 امتیاز در کمرکش جدول قرار دارند. با در نظر گرفتن فاصله امتیازی کمی که این تیم ها در جدول دارند، بدون شک در تلاش برای کسب 3 امتیاز کامل این بازی هستند تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود دهند.

نفت‌ مسجد سلیمان - نساجی مازندران

تقابل جنوب و شمال در شهر قرمز کرونایی!

تقابل جنوب و شمال ایران در دیداری از هفته نوزدهم لیگ بیستم، یکی از بازی های جذاب این هفته از لیگ برتر محسوب می شود.

نفتی ها که در آخرین بازی خود در تهران برابر پرسپولیس شکست خوردند و بدون امتیاز به خانه بازگشتند حالا امیدوار هستند در اولین دیدارشان در سال جدید بتوانند دست پر زمین را ترک کنند. شاگردان داریوش یزدی که تا قبل از این دیدار با کسب 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند در شرایطی برای بازی خانگی شان آماده می شوند که حریفی به نام نساجی مازندران را پیش روی خود می بینند. نساج ها که با ساکت الهامی شوک مثبتی را داشتند و پس از 13 هفته در هفته هجدهم موفق شدند از سد سایپا عبور کرده و پیروزی روحیه بخشی را به دست آورند، حالا باید به مسجد سلیمان که شهر قرمز کرونایی نیز اعلام شده بروند و امیدوار باشند از این دیدار خارج از خانه دست پر زمین را ترک کنند. نساجی در حال حاضر با کسب 13 امتیاز از 18 بازی قبلی خود در رده پانزدهم جدول رده بندی حضور دارند و جزو فانوس بدستان محسوب می شوند.

ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان

تلاش برای 3 امتیاز

در یکی دیگر از بازی های هفته نوزدهم در دیداری که قرار است به میزبانی ذوب آهن برگزار شود، شاگردان علیرضا منصوریان در دیداری خانگی به مصاف نفت آبادان می روند. ذوبی ها در شرایطی برای برگزاری این دیدار آماده می شوند که در آخرین دیدار خود در لیگ در تهران برابر پیکان شکست خوردند تا از 18 بازی قبلی خود 14 امتیاز گرفته و جایگاهی بهتر از رده چهاردهم در جدول نداشته باشند. این در حالی است که شاگردان سیروس پورموسوی که با 25 امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده اند سال 1399 را با تساوی خانگی برابر پدیده به پایان رساندند و حالا باید راهی اصفهان شده و روبروی شاگردان علیرضا منصوریان صف آرایی کنند. باید منتظر ماند و دید تلاش دو تیم برای کسب 3 امتیاز به کجا می انجامد. 3/5

نظر شما