مهدی علی‌نژاد:

وزنه‌برداران افتخارات بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند/ وزارت ورزش و جوانان همواره قهرمانانش را مورد حمایت قرار داده است

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۶۹۹۷
وزنه‌برداران افتخارات بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند/ وزارت ورزش و جوانان همواره قهرمانانش را مورد حمایت قرار داده است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان این که وزارت ورزش و جوانان از تمامی رشته های المپیکی حمایت می کند اظهار داشت: وزنه برداران کشورمان افتخارات بزرگی را برای ایران عزیز به ارمغان آورده اند.

به گزارش برنا، دکتر مهدی علی‌نژاد در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن میلاد با سعادت صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: ورزشکارانی پرتلاش حوزه قهرمانی، مسیری سخت را انتخاب و طی می‌کنند که با کسب موفقیت این سختی ها به حلاوتی وصف ناشدنی بدل می شود.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی باعث شد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای ورزش بیفتد ولی ورزشکاران با انگیزه ی کشورمان توانستند در این شرایط نیز تمریناتشان را پیگیری کردند.

دکتر علی‌نژاد با اشاره به سخت کوشی ملی پوشان این رشته برای کسب موفقیت در میادین مهم بین المللی از ورزشکاران این رشته به عنوان ورزشکارانی پر تلاش نام برد وگفت : با وجود چهره های خوش نام این رشته ورزشی، ورزشکاران این رشته می‌توانند الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان باشند.

وی با اشاره به نتایج ملی پوشان وزنه بردار کشورمان افزود: این رشته فراز و فرودهای بسیاری در چند سال اخیر داشته، اما واقعیت این است که وزنه برداران کشورمان موفقیت های بسیاری را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: چیزهایی وجود دارد که فراتر از ارزش های مادی است. اینکه یک ورزشکار بتواند سال‌ها در ذهن مردم بماند یک اتفاق بزرگ است. آثار ورزش قهرمانی همیشه در ذهن مردم می‌ماند و به همین دلیل باید ورزشکاران همواره سعی کنند که به ارزش‌ها احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه عضویت یک ورزشکار در تیم ملی و به اهتزاز دراوردن پرچم کشورمان افتخار بسیار بزرگی است، بیان کرد: زمان هرگز به عقب بازنمی‌گردد و به همین دلیل ورزشکاران باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در رویدادهای مهم ورزشی برای کشور افتخارافرین باشند.

دکتر علی نژاد با تاکید براینکه برای کسب موفقیت در اتفاقات زندگی باید از فرصت ها استفاده کرد افزود: خدا را شاکریم که ورزشکاران کشورمان با همت مضاعف برای عظمت ایران و به اهتزاز دراوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که اولویت در وزارت ورزش و جوانان رشته های المپیکی هستند‌ و براساس عملکرد فدراسیونها، بودجه تخصیص می یابد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: رشته‌هایی مثل وزنه برداری و کشتی سهم پررنگ تری از بودجه دارند. 

وی در ادامه اظهار داشت: ویروس کرونا ورزش قهرمانی را تحت تاثیر قرار داد ولی نتوانست باعث تعطیلی لیگ ها و اردوها شود.

علی نژاد با وجود تحریم‌ها وتاثیر منفی کرونا اظهار داشت: در چنین شرایطی در وزارت ورزش و جوانان نگذاشتیم ورزش قهرمانی زمین بخورد و همواره از رشته های مختلف حمایت کرده ایم.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت پاداش ورزشکاران افزود: وزارت ورزشدیگر بدهی به ورزشکاران ندارد و همواره تلاش کرده از قهرمانانش حمایت کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با بیان اینکه تمامی جامعه ورزش عضو یک خانواده هستند افزود: با همین وحدت که بین خانواده ورزش وجود دارد به افتخارآفرینی در المپیک توکیو و دیگر رویدادهای پیش‌رو خوشبین و امیدوار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز