در دیدار روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

پولادگر:با وجود محدودیت های شیوع ویروس کرونا،اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خورد/امیری خراسانی : توسعه ورزش در روستاها را باجدیت پیگیری می کنیم/شعبانی بهار : افتتاح خوابگاه برای رشته تیروکمان دستاورد مهمی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۱
پولادگر:با وجود محدودیت های شیوع ویروس کرونا،اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خورد/امیری خراسانی : توسعه ورزش در روستاها را باجدیت پیگیری می کنیم/شعبانی بهار : افتتاح خوابگاه برای رشته تیروکمان دستاورد مهمی بود
پیش از ظهر امروز روسای فدراسیونهای ورزشی با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به تبیین برنامه های سال ۱۴۰۰ پرداختند.

به گزارش برنا؛ سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعیانیه و فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) گفت:با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، مجموعه ورزش کشور با اسیب جدی مواجه شد.

او افزود : در چنین شرایطی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همت مجموعه ورزش اتفاقات خوبی برای ورزش افتاد و من از همه عزیزان تشکر می کنم.

پولادگر در ادامه اظهار داشت : خدا را شاکر هستیم با وجود دو نیمه شعبان ،که تداعی کننده فلسفه امید ،انگیزه و انتظار است،در سال جدید برای سربلندی ایران عزیز با انگیزه و امید به اینده ای روشن بیشتر تلاش کنیم.

امیری خراسانی رییس فدراسیون روستایی و بازی های بومی ومحلی نیزبا تاکید براینکه برنامه های توسعه ای ورزش در روستاها را با جدیت پیگیری می کنیم، گفت: در سال گذشته ،کرونا بیشترین فشار را برروی بخشهای مختلف وارد کرد، با این وجود با درایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسوولان ورزش، دستاوردهای بسیار خوبی برای کشورمان به دست آمد.

او در ادامه با اشاره به استعدادهای ورزشی در روستاها وعشایر کشور تاکید کرد: برنامه های توسعه ای در این بخش ادامه خواهد داشت و امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی مملو از موفقیت برای ورزش کشور باشد.

صیمی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز از حمایتهای دکتر سلطانی فر از رشته های ورزشی پایه قدردانی کرد و گفت : نتایج کسب شده در این رشته حاصل نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و جوانان و معاونین ورزش از جمله دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی به رشته دوومیدانی است.

اودراین نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و در ادامه تلاش این وزارتخانه برای رفع مساله معارض مجموعه ورزشی افتاب را قابل تقدیر دانست .

بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت نیز با اشاره به کسب نتایج قابل قبول در اسکیت گفت: با مدیریت وزیر ورزش و جوانان و تعامل وهمدلی تمامی مسوولان ورزش حال اسکیت خوب است .

او افزود: کسب نتایج قابل توجه در اسکیت هاکی و اسکیت سرعت ،توسعه فضای اداری فدراسیون بخشی از دستاوردهای این فدراسیون است که با اتحادو همدلی وزیر ورزش و جوانان و معاونین به دست آمد.

شعبانی بهار رییس فدراسیون تیرو کمان نیز تاکید کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم ،تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

او  در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی که باعث الفت و نزدیکی می شود، اظهار داشت: سال گذشته، سالی استثنایی برای تیروکمان بود و توانستیم انرژی خوبی برای توسعه زیر ساختها بگذاریم که منجر به ساخت وافتتاح خوابگاه تیم ملی شد.

مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این نشست با اشاره به فراز و نشیبهایی که ابی پوشان پایتخت پشت سرگذاشتند حمایت مسوولان ورزش در رسیدن این تیم به ارامش و ثبات را مورد توجه قرار داد.

او افزود:از مسوولان ورزش کشور به خصوص دکتر سلطانی فر به خاطر حمایتهای وی از نمایندگان فوتبال کشورمان درلیگ قهرمانان اسیا قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم از این رقابتها با دست پر به کشور باز گردیم.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز