تقدیر نماینده پیشکسوتان دوومیدانی از وزیر ورزش و جوانان؛

غیاثی: نگاه حمایتی دکتر سلطانی‌فر از رشته دوومیدانی را قابل تقدیر می‌دانم

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۱
غیاثی: نگاه حمایتی دکتر سلطانی‌فر از رشته دوومیدانی را قابل تقدیر می‌دانم
پیشکسوت دوومیدانی در حاشیه دیدار وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای وررشی اظهار داشت: توسعه زیرساختهای ورزشی در سراسر کشور و توجه ویژه به رشد رشته های ورزشی در دوره مدیریتی دکتر مسعود سلطانی فر بیانگر نگاه تخصصی وزیر ورزش به رشته های ورزشی است.

به گزارش برنا، در دیدار دکتر سلطانی فر و روسای فدراسیون های ورزشی با اهدا تندیس از حمایت وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد انسجام در بخش‌های مختلف ورزش کشور و حمایت از رشته های پایه قدردانی شد.

تیمور غیاثی نماینده پیشکسوتان ورزش کشور پس از اهدا تندیس به وزیر ورزش و جوانان گفت: قدردانی از دکتر سلطانی‌فر باید انجام میشد زیرا وی سال ها نگاه ویژه ای به رشته دومیدانی به عنوان مادر تمامی رشته ها داشته اند وتمام تلاش خود را برای توسعه این رشته کرده اند.

او ادامه داد: این لوح تقدیر از طرف همه قهرمانان، پیشکسوتان و فدراسیون‌ دوومیدانی تقدیم وزیر ورزش و جوانان شد که سال های سال دست گرمشان پشت دوومیدانی کشورمان است و همواره این رشته را مورد حمایت قرار داده اندکه قابل تقدیر است

پیشکسوت ورزش با بیان اینکه ورزش میدان عمل است افزود: اقداماتی که ایشان برای ورزش انجام داده اند در بخش های مختلف از جمله ورزش قهرمانی، همگانی و توسعه زیر ساختها مشهود و نشان دهنده عملکردقابل قبول وی است.

وی با اشاره به مدال آوری دومیدانی کاران توضیح داد: طبق آمار و ارقام و نتایج ورزشکاران دوومیدانی در دولت تدبیر و امید، بیانگر پیشرفت این رشته است.

غیاثی با توضیح اینکه دکتر مسعود سلطانی فر یکی از مسوولان متعهد کشور است بیان کرد: توسعه زیرساختهای ورزشی در سراسر کشور و توجه ویژه به رشد رشته های ورزشی در دوره مدیریتی ایشان نشان دهنده نگاه تخصصی وزیر ورزش به این رشته ورزشی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز