امروز صورت گرفت؛

حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۷۵۷۸
حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته
رئیس فدراسیون کاراته ایران در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کاراته ایران طی ماه های گذشته را ارائه کرد.

به گزارش برنا، چهارمین جلسه آنلاین فدراسیون آسیا و اقیانوسیه با حضور اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته امروز به صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه اسپینوز در خصوص شرایط برگزاری مسابقات المپیک و عدم حضور تماشاچی نکاتی را متذکر شد و گفت:  تمامی اخبار مهم مربوط به المپیک از طریق سایت فدراسیون جهانی اطلاع رسانی خواهد شد.

اسپینوز در ادامه در خصوص کسب سهمیه المپیک در لیگ جهانی لیسبون نکاتی را یادآور شد و با اشاره به برگزاری بازیهای جهانی (ورد گیمز) در سال ۲۰۲۲  عنوان کرد: طی روزهای آتی علاوه بر انتشار پیش نویس تقویم ورزشی سال ۲۰۲۲، نحوه گزینش جهت حضور در رقابت های ورد گیمز ۲۰۲۲ نیز اعلام خواهد شد.

در این نشست همچنین رئیس فدراسیون آسیا که ریاست کاراته امارات را نیز به عهده دارد با تشریح نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری این رقابتها، ارائه نمود.

در ادامه رئیس فدراسیون جهانی اعلام کرد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مقامات ورزش فرانسه، برگزاری آخرین مرحله مسابقات گزینشی که قرار است به میزبانی پاریس برگزار شود، قطعی خواهد بود.

طباطبایی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده فدراسیون کاراته کشورمان و همچنین برنامه های آتی این فدراسیون ارائه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز