از سوی کارشناسان و مربیان پایه انتخاب شد؛

پرسپولیس فنی‌ترین تیم، هاشمی برترین مربی امیدها

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۲
پرسپولیس فنی‌ترین تیم، هاشمی برترین مربی امیدها
سرخپوشان امید، فنی‌ترین تیم و منصور هاشمی برترین مربی امیدهای لیگ برتر تهران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش برنا، در پایان هر فصل از لیگ پایه‌های تهران، از سوی کارشناسان و مربیان پایه، فنی‌ترین تیم و برترین سرمربی هر رده سنی توسط کارشناسان و مربیان پایه، انتخاب و معرفی می‌شوند.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در پنج سال متوالی، به عنوان برترین سرمربی انتخاب و معرفی شد.

منصور هاشمی، سرمربی موفق امیدهای پرسپولیس، دو فصل در رده نوجوانان، یک فصل  در رده جوانان و دو فصل متوالی در رده امیدهای تهران در تیم پرسپولیس، به عنوان برترین سرمربی انتخاب شد.

با نظر کارشناسان و مربیان حاضر در رده‌های پایه تهران، تیم امید پرسپولیس به عنوان بهترین و فنی‌ترین تیم فوتبال در این مسابقات معرفی و در نظرسنجی سرمربیان، با حضور منصور هاشمی (پرسپولیس)، آرش برهانی (استقلال تهران)، محمود انصاری (پیکان)، علی جمعه‌ای (بادران)، مهدی کمیجانی (سایپا)، رضا صادقی (هوادار) و محمد فدائی (مقاومت) برگزار شد.

در این نظر سنجی، منصور هاشمی، علی جمعه‌ای، آرش برهانی و رضا صادقی در مرحله نیمه نهائی حاضر شدند که در نهایت سرمربی امید پرسپولیس و سرمربی امید استقلال برای برترین سرمربی تهران به رقابت پرداختند که در این بین، منصور هاشمی با 69 درصد آرا با اقتدار به عنوان برترین سرمربی امیدهای تهران در دو سال پیاپی انتخاب شد و آرش برهانی با 31 درصد آرا عنوان دوم را کسب کرد.

گفتنی است؛ وی در سال 91-90 هم از سوی کانون مربیان کشور بعنوان برترین سرمربی کشور انتخاب شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز